Gå til innhold

Sko som er for brede til foten - noen som vet…

Anbefalte innlegg

.. om. Det finnes noe som kan bygge ut på sidene? Har skobutikker nåe sånt? Vet at de har sånn man kan sette på bak, hvis skoen er for stor i lengden..

Datteren min har smal fot, har aldri opplevd dette med en sko før.

Anonymkode: 61e11...920

Fortsetter under...

Husker fra da mamma jobba 20 år i skobutikk at det ikke går an å ta de inn, bare ut. Men det er jo noen år siden nå... Men mistenker at det ikke finnes. Skoen skal jo sitte godt på foten. Jeg måtte kjøpe damesko til sønnen min siden han har ekstremt smale føtter, men det var ikke for mange av de som passa 😕

Anonymkode: 74b66...687

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Dra til skobutikker og få hjelp.     Finnes nok noen modeller som er mere smale.     
Lykke til😊

Anonymkode: 57210...33e

Ja, det er mange å velge i - i mitt hode - hun har aldri hatt det problemet før. Men nå var dette drømmeskoene, så ville gi det et forsøk på å tilpasse dem før vi returnerer dem. 😊

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Husker fra da mamma jobba 20 år i skobutikk at det ikke går an å ta de inn, bare ut. Men det er jo noen år siden nå... Men mistenker at det ikke finnes. Skoen skal jo sitte godt på foten. Jeg måtte kjøpe damesko til sønnen min siden han har ekstremt smale føtter, men det var ikke for mange av de som passa 😕

Anonymkode: 74b66...687

Det er det jeg tenker også. Skal gi det et forsøk med innleggssåle og helkappe - om vi kan prøve det uten å merke skoen - det kan jo hende det er hjelp å ta noe inn på lengden.. 

HI

Jeg har smal fot (og lav fotbue), det gir lite volum og veldig mange sko er altfor vide for meg.

Alle skryter av Hoka feks - de er altfor vide til meg, særlig i hælkappen.

Velg merker som er kjent for smalere passform. Feks. superfit til mindre barn.

Anonymkode: f18e5...376

Annonse

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Jeg har smal fot (og lav fotbue), det gir lite volum og veldig mange sko er altfor vide for meg.

Alle skryter av Hoka feks - de er altfor vide til meg, særlig i hælkappen.

Velg merker som er kjent for smalere passform. Feks. superfit til mindre barn.

Anonymkode: f18e5...376

Det har ikke vært problemer med andre sko, men disse var for brede. Og det var de hun har spart lenge til - så jeg tenkte det var verd å prøve litt triks før de returneres 😊

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...