Gå til innhold

Hva leker 7-9 åringer med i Hagen?

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker gøye ting gutter 7-9 år kan leke med i en liten hage. 

Hva gjør gutta hos dere?

vi har nerfgevær. Finnes noe gøy å skyte på med disse? 
vi har og trampoline og lekehytte. Lekehytta blir ikke brukt lengre, forslag til hvordan innrede denne for å få den i bruk?

Anonymkode: 5e295...63a

Fortsetter under...

Vi har flere sånne flasker 

https://www.biltema.no/fritid/leketoy/utendorsleker/vannleker/vannballongpumpe-med-250-vannballonger-2000045354

Selges overalt, lekebutikk, bokhandel, europris, nille osv.

Blir brukt vannvittig mye.

Anonymkode: 10ee3...3e4

Gutt 9: fotball, fotball og alt som har med fotball å gjøre (fotballmål, sprint stige trening, «trampoline» mål som ballen spretter tilbake av, forsvarsmarked, kjegler…)

jente 12: trampoline, turneringer, turnstang, og friidrettshekker 😂 Ja, det går i turn og friidrett…

Anonymkode: 998c6...cba

Annonse

Mine gutter bruker trampolina mye, og spiller fotball og basket.
På et område med tak over har vi bordtennis-bord, det er i bruk hver gang barna har besøk med hjem. 
Vi har svømmebasseng på sommeren, det er også veldig populært. 

Anonymkode: 0ce6d...f1c

Min blir 7 til høsten, han liker fortsatt Aquaplay, kritt, vannpistol, frisbee, drage, glidefly, såpebobler, trampoline og alt av vannlek, gi han en stort kar med vann om sommeren og han kan leke i timesvis. 

Anonymkode: b0261...a5b

Stangtennis er veldig gøy, både alene og med to spillere. Lekehytta har de fått malt og innredet selv, og er deres eget lille hus, der de er sjefene. Nerf er veldig kjekt, og det går an å kjøpe blinker til disse.

https://lekekassen.no/nerf-elite-hovering-target-maalskive-50-00745

De har og taustiger og klatretau i trær, huske, sandkasse, basseng om sommeren, badminton, div baller, frisbee, boccia, krokket, kjempemikado og hageyatzy.

Anonymkode: 718a0...b1b

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...