Gå til innhold

Altså, er Arbeiderpartiet destruktive av natur?

Anbefalte innlegg

For de som ikke så debatten i går. 

https://www.nrk.no/norge/helga-pedersen-trakk-seg_-_-ikke-grunnlag-for-samarbeid-med-sentrale-miljoer-1.16394155

Hva skjer med mangel på ledelse? Trodde enhver politiker på toppnivå ble drillet på integritet. Hva gjør Støre? Jo, han ringer, som er uvanlig direkte til kandidat, i stedet for leder. Kan godt være samtalen var helt topp og grei, men de kom tydelig ut i andre enden med to forskjellige meninger om hva den inneholdt. Bommert leder abc nr en, åpne for en situasjon som kan mistolkes. Vil ikke stille seg til disposisjon for spørsmål, bommert nr 2, åpner for synsing og usikkerhet. På’n igjen. 

Er Støre i det hele tatt egnet som leder? Hvis ikke de har problemer, så lager de jo problemer. Arbeiderpartiet er nå nærmest en episode av dynastiet. Er det begynnelsen på slutten for ett av de største partiene i Norge? 

Anonymkode: dc70f...74a

Fortsetter under...

Jeg kommer til å stemme SV eller R i år. Nå er kommunepolitikk litt annerledes enn stortingspolitikk men likevel. Aldri om jeg stemmer Arbeiderpartiet igjen. Jeg synes Støre har skuffet stort og jeg har vært tålmodig og gitt han flere sjanser altså. Men her har han jammen ødelagt for partiet! Han skulle aldri ha blandet seg.

Anonymkode: 24545...b98

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...