Gå til innhold

Dere som IKKE vil på all inc hotell

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Show er jo det beste! skjønner ikke folk ikke liker det. 

All inclusiv én gang. Vi var to voksne. Likte ingenting. 

Anonymkode: 141c2...871

Show er djevelens verk. En gang bodde vi rett over barneklubben som lagde et leven av en annen verden på dagtid ( de øvde på show må vite) og rett ovenfor scenen. Med andre ord ; det var show enten man likte det eller ikke. For ja; vi har prøvd all inc. Erfarte alt fra dårlig mat til solsengmafia. 

Anonymkode: 04c03...7ec

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Show er djevelens verk. En gang bodde vi rett over barneklubben som lagde et leven av en annen verden på dagtid ( de øvde på show må vite) og rett ovenfor scenen. Med andre ord ; det var show enten man likte det eller ikke. For ja; vi har prøvd all inc. Erfarte alt fra dårlig mat til solsengmafia. 

😆 Sorry at jeg ler, men jeg hadde klikka. 

Vi bodde vegg i vegg med en familie som var våkne fra 05 om morgen, da gikk Frost på full guffe fra de våknet. Med god grunn jeg ikke liker andre folk, enten de kaprer solsenger med håndkle eller legger igjen brukt bind i båsen du kan skifte på badeland. Seriøst! 🤢🤮

Takke meg til eget feriehus med all verdens plass rundt bassenget. Jeg liker ikke andre mennesker, da får det bare være snobbete, så lenge jeg kan ligge på førsterekka ved bassenget med boka mi i fred. 

Anonymkode: f816c...ccb

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Vi bodde vegg i vegg med en familie som var våkne fra 05 om morgen, da gikk Frost på full guffe fra de våknet. Med god grunn jeg ikke liker andre folk, enten de kaprer solsenger med håndkle eller legger igjen brukt bind i båsen du kan skifte på badeland. Seriøst! 🤢🤮

Takke meg til eget feriehus med all verdens plass rundt bassenget. Jeg liker ikke andre mennesker, da får det bare være snobbete, så lenge jeg kan ligge på førsterekka ved bassenget med boka mi i fred. 

For å si det sånn ; jeg kan fortsatt baby shark på flere språk enn jeg noen gang kunne ønsket meg. 

Grunnen til at jeg hadde dårlig syn på det var fordi det blir veldig begrenset område uten særlig mye opplevelser på stedet. Ikke fordi jeg tror jeg vil oppleve mer "kultur' ved å være andre steder, for hvis noen tror at de vil oppleve "kulturen" i et land ved å se seg rundt og "spise" lokalt, så er det et mildt sagt begrenset syn på hva kultur'er altså 🙃  det har heller ingenting med å være snobbete å gjøre, for å lande på campingplasser osv som vi gjorde er minst snobbete av alt. Det var rett og slett for å oppleve mer og forskjellige ting.

Nå derimot så ser jeg at det kunne vært både avslappende og også underholdende å være på all inklusive. Jeg liker mennesker da, så det ville muligens vært mye å se på ved bassengkanten og i baren samt restauranten også. Tydeligvis 🙂

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Da skjønner jeg ikke hvorfor dere bestiller på slike hotell i utgangspunktet??

Anonymkode: 3d83e...273

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Da skjønner jeg ikke hvorfor dere bestiller på slike hotell i utgangspunktet??

Fordi man forsøker. Som så mye annet så VET man ikke sikkert før man prøver. Her ønsket barna veldig « ferie med armbånd» og da tester vi det ut. Valgte hotellet med omhu også. ( trodde jeg) 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Fordi man forsøker. Som så mye annet så VET man ikke sikkert før man prøver. Her ønsket barna veldig « ferie med armbånd» og da tester vi det ut. Valgte hotellet med omhu også. ( trodde jeg) 

Hvis man VET man hater folkemengder, stappa hoteller osv så er det merkelig å velge det. Da VET man i utgangspunktet at man ikke kommer til å trives der. Jeg hater feks motbakker - da velger jeg ikke toppturferie. Blir like dumt. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Fordi man lærer av erfaringer. 

Igjen. Når man hater overfylte hotell og elsker friheten i eget hus skjønner jeg ikke hvorfor man velger hotell. 

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Igjen. Når man hater overfylte hotell og elsker friheten i eget hus skjønner jeg ikke hvorfor man velger hotell. 

Fordi vi foreldre noen ganger velger det barn vil. Selv om jeg hater fornøyelsesparker så har jeg vært i flere. Med barna. Så tester man da. Og finner ut at denne ferie måten utgår.

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Fordi jeg har vært mamma i over 19 år, med stor variasjon i både økonomi, men også ansvar ellers i livet. Jeg er mer sær og kravstor nå enn jeg var i 20-årene. Nå har jeg økonomi til å være det også. 

Annonse

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Fordi jeg har vært mamma i over 19 år, med stor variasjon i både økonomi, men også ansvar ellers i livet. Jeg er mer sær og kravstor nå enn jeg var i 20-årene. Nå har jeg økonomi til å være det også. 

Ikke sant! Dette.

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Fordi vi foreldre noen ganger velger det barn vil. Selv om jeg hater fornøyelsesparker så har jeg vært i flere. Med barna. Så tester man da. Og finner ut at denne ferie måten utgår.

Så da bruker dere ti tusenvis på en ferie dere hater?? Meget spesielt. Barn vil gjerne bade og spise is på ferie. Hater man AI leier man hus med basseng da. 

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Så da bruker dere ti tusenvis på en ferie dere hater?? Meget spesielt. Barn vil gjerne bade og spise is på ferie. Hater man AI leier man hus med basseng da. 

Man gjør det gjerne kun en gang….

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...