Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #1 Skrevet 3. mai 2023 Jeg blir henvist for konisering grunnet lette celleforandringer og påvist HPV. Noen her som har vært gjennom dette inngrepet? Gikk det bra i hos deg i etterkant? Anonymkode: 0d53a...73e
Tekla123 Skrevet 3. mai 2023 #2 Skrevet 3. mai 2023 Det gikk bra, men hadde ganske vondt da bedøvelsen gikk ut. Jeg dannet dessverre en del arrvev (danner generelt stygge arr) og det ble litt problematisk under fødsel. Slet med å få åpning. Men når det først løsnet, gikk det styggfort. Da gikk jeg fra 1 cm åpning til fødsel på 4 timer.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #3 Skrevet 3. mai 2023 Det hørtes ikke godt ut. Men bra at det gikk fint med fødsel i etterkant. Håper du ble kvitt forandringer og HPV i etterkant også. Anonymkode: 0d53a...73e
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #4 Skrevet 3. mai 2023 Gikk helt fint med meg. Ikke hatt celleforandringer igjen i ettertid. Har også fått to barn til etter konisering. De er tatt med akutt og planlagt ks, men det hadde ikke noe med koniseringen å gjøre. Anonymkode: ce905...3ff
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Gikk veldig fint. Ble godt tatt vare på underveis. Smertene etterpå tok Ibux/Paracet seg av. Var ferdig med barn da inngrepet ble tatt, men alt fungerer normalt dere nede, og ikke fått celleforandringer igjen etterpå. Ca 10 år siden inngrepet. Anonymkode: 24b1b...dc8
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #6 Skrevet 3. mai 2023 Ja, ble konisert som 19-åring. Det gikk raskt og greit. Har født to barn etterpå, ingen plager. Anonymkode: 26394...29b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå