Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Vi har lenge hatt et bekjentskap.. Det kom igår en info om loddsalg og vi fikk høre det var 10,- loddet ang fotball. Han spurte etterpå om jeg kunne gå inn på appen for å se om det var 10,- Han mente jo helt og fullt på at det var 20,- Jeg har såklart datingappen rett over der jeg trykket inn, så vet ikke om han gjorde dette for å se om jeg gadde tinder appen, noe han muligens har i en antydning sett tidligere. Han så ned på mobilen min men latet litt som om han ikke så. Er det positivt om så jeg har tinder appen for han? Han har jo aldri spurt meg om jeg er singel, men nå vet han jo hvertfall det. Det gjør så vondt, fordi jeg er så utrolig interessert i han. Da vi sa hadet, smilte han ekstra og vinket etter vi sa hadet... Føler det er noe der uten forklaring. Kan det hende han ville bekrefte om jeg hadde Tinder tro? Eller bare min villeste fantasi som tror dette? Anonymkode: d3132...c34
geitemarken Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Ja, dette synes jeg virkelig var overanalysering. Selv om kanskje ikke intensjonen var å sjekke om du var på Tinder så kan det jo hende det er gode vibber og at han liker deg likevel. Men det er jo litt tungt å analysere slikt til minste detalj. Inviter heller fyren på en kaffe eller en fjelltur etc.
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 geitemarken skrev (3 minutter siden): Ja, dette synes jeg virkelig var overanalysering. Selv om kanskje ikke intensjonen var å sjekke om du var på Tinder så kan det jo hende det er gode vibber og at han liker deg likevel. Men det er jo litt tungt å analysere slikt til minste detalj. Inviter heller fyren på en kaffe eller en fjelltur etc. Jeg klarer det bare ikke. Er like sjenert for å vise følelsene mine. Hvorfor kan ikke han be meg ut om han liker meg da. Blir like nedfor hver gang etterpå , da vet jeg det er ei uke til neste gang. Vi holder alltid sammen når vi treffes. Så umulig å vite om han kun har vennskap for meg... livredd for å ødelegge relasjonen vi har. Anonymkode: d3132...c34
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #5 Skrevet 3. mai 2023 Nei. Han ba deg ikke åpne en app for å se om du har Tinder. Anonymkode: 7f526...178
ReneRene Skrevet 3. mai 2023 #7 Skrevet 3. mai 2023 Jeg regner med at dette er tull, men man vet jo aldri. Ingen mann ville ha tenkt ut en sånn strategi - det der er mer typisk kvinner. Menn er jo mer direkte eller for enkle til å tenke som du gjør her, men han kan jo fint være interessert. Ekstra smil osv er jo mer et signal i så måte uten at det heller er et tydelig tegn utfra opplysningene dine.
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #8 Skrevet 3. mai 2023 ReneRene skrev (43 minutter siden): Jeg regner med at dette er tull, men man vet jo aldri. Ingen mann ville ha tenkt ut en sånn strategi - det der er mer typisk kvinner. Menn er jo mer direkte eller for enkle til å tenke som du gjør her, men han kan jo fint være interessert. Ekstra smil osv er jo mer et signal i så måte uten at det heller er et tydelig tegn utfra opplysningene dine. 😅 Takk for svar, nei ikke tull, bare en overtenker. Anonymkode: d3132...c34
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #9 Skrevet 3. mai 2023 Overanalysering er bare forbokstaven her. Dette er helt psykt. Anonymkode: 2e160...816
Anonym bruker Skrevet 3. mai 2023 #10 Skrevet 3. mai 2023 Nei, om han ville de at du hadde Tinder hadde han funnet deg der for lengst og trykket liker! Anonymkode: 9aea6...6d5
amandine Skrevet 3. mai 2023 #11 Skrevet 3. mai 2023 Du må ha alt for lite å gjøre når du har tid til sånt tankespinn! Hjelpe meg, JA du overtenker, du overanalyserer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå