Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #1 Skrevet 2. mai 2023 Fin campingplass maks en time fra Drammen? Er ofte trangt om plassen på badestrender, så lurer på om det finnes et sted med litt større strand eller at stranda er lang og strekker seg litt slik at ikke alle er oppå hverandre? Besøkte søsteren min i fjor på Hokksund camping, var ikke store bademuligheter for de minste. Anonymkode: a8c24...ca5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #2 Skrevet 2. mai 2023 Odin camping ved Tyrifjorden Anonymkode: b02f3...42e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #3 Skrevet 2. mai 2023 Ramton. Om det ikke er plass på stranden på campingen, så er det en liten tur gjennom skogen, så er man på neste strand. Og så er det saltvann i tillegg. Mye bedre enn ferskvann. I tillegg er det mange lekeområder der Anonymkode: 7b4ae...34e
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #4 Skrevet 2. mai 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Odin camping ved Tyrifjorden Anonymkode: b02f3...42e Takk❤️ Anonymkode: a8c24...ca5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #5 Skrevet 2. mai 2023 Anonym bruker skrev (30 minutter siden): Ramton. Om det ikke er plass på stranden på campingen, så er det en liten tur gjennom skogen, så er man på neste strand. Og så er det saltvann i tillegg. Mye bedre enn ferskvann. I tillegg er det mange lekeområder der Anonymkode: 7b4ae...34e Takk❤️ Anonymkode: a8c24...ca5
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #6 Skrevet 2. mai 2023 Jeg ville beveget meg sørover, der ligger den mange fine på rekke og rad - Larvik - Stavern - Neverlunghavn - KNA oddane Sand camping blir 1.17 min fra Drammen. Men veldig fin 🤩 Anonymkode: abe5f...eed
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #7 Skrevet 2. mai 2023 Hummerbakken utenfor Stavern. Mange campingplasser på rekke og rad, sandstrand etter sandstrand. Selvfølgelig en del folk siden det ligger flere plasser etter hverandre, men ungene elsker å være der. Det er også god plass siden det er såpass mange strender. Vi pleier være på Stolpestad, den siste plassen du kommer til. Strand innerst, og brygge man kan hoppe fra ytterst. Langgrunt, så selv brygga du hopper fra er ikke ved veldig dypt vann. Mange lekeplasser, mange barn å leke med. https://www.stolpestad.no/ Anvikstranda og Kjærstranda har den største sandstranden, men det er jo rett ved siden av, så det spiller egentlig ingen rolle hvilken plass du ligger på. Vi er fornøyd med Stolpestad. Jeg var der mye som barn selv, og har ført det videre til mine barn. Anonymkode: 0b98d...fde
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #8 Skrevet 2. mai 2023 Sjekk campingplassene i Hurum. Lange, fine sandstrender. Anonymkode: 4533d...5a2
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #9 Skrevet 2. mai 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Hummerbakken utenfor Stavern. Mange campingplasser på rekke og rad, sandstrand etter sandstrand. Selvfølgelig en del folk siden det ligger flere plasser etter hverandre, men ungene elsker å være der. Det er også god plass siden det er såpass mange strender. Vi pleier være på Stolpestad, den siste plassen du kommer til. Strand innerst, og brygge man kan hoppe fra ytterst. Langgrunt, så selv brygga du hopper fra er ikke ved veldig dypt vann. Mange lekeplasser, mange barn å leke med. https://www.stolpestad.no/ Anvikstranda og Kjærstranda har den største sandstranden, men det er jo rett ved siden av, så det spiller egentlig ingen rolle hvilken plass du ligger på. Vi er fornøyd med Stolpestad. Jeg var der mye som barn selv, og har ført det videre til mine barn. Anonymkode: 0b98d...fde De ligger som perler på ei snor mellom Stavern og Helgeroa 🤩 I tillegg er det verdt å sjekke ut Ula. Den ligger mellom Larvik og Sandefjord. Anonymkode: e5b27...a0f
Anonym bruker Skrevet 2. mai 2023 #10 Skrevet 2. mai 2023 Mer enn en time fra Drammen, men Ogna Camping! Anonymkode: bd0f9...dae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå