Gå til innhold

Hva var det siste du anskaffet brukt?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Og hvor fikk du tak i det? Her var det et par fantastiske beksømstøvler til barn fra bestemors loft, stor emaljert balje til å plante i fra loppemarked, og to linkjoler fra Finn.no, og sid kjole til attenåringens kommende sommerfest (syttitalls, ermeløs, storblomstret, helt fantastisk) fra Tise.

Anonymkode: 0b1ab...885

En teak-kommode på finn.no

Anonymkode: 97dd3...b08

Kjøper nesten bare brukt. Det siste jeg kjøpte var skikkelige bunadssko,prislappen stå forsatt på så de kostet 1300 kr å jeg kjøpte de for 400 kr. Veldig fornøyd med det kjøpet. Har også kjøpt brukt Nike air force 1 som sønnen min skal bruke til dress. 

Å sommerklær både til meg og sønnen min.

Anonymkode: 30b0e...c31

Annonse

Tre par Salomon Speedcross terrengsko har jeg kjøpt. Skulle bare ha ett par, men nå har jeg to i reserve, fikk flere treff på søket mitt og benyttet sjansen. To av dem ubrukte, ett såvidt brukt. Tilsammen under prisen av ett par i butikk,  Finn.no.

Anonymkode: 0b1ab...885

Siste to ukene: kommode på Finn.no og all pynt til konfirmasjon på bruktbutikker og Finn.no

I vår: klær til meg. Ungene har alltid arva mye klær, men jeg syns det har vært vanskelig å finne brukte klær til meg selv. Nå føler jeg at jeg har knekt litt av koden og kommer til (nesten) bare kjøpe brukt når jeg trenger klær.

Anonymkode: 34def...125

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...