GÃ¥ til innhold

Treningsklokke, hvilken anbefaler du?😊

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tips?😊

Anonymkode: 81fbb...b28

Skrevet

Budsjett?

Hva skal du bruke den til?

Jeg har Garmin Fēnix 6s. Sikler på Fēnix 7s sapphire solar, men kan ikke forsvare innkjøp av ny klokke når den jeg har er helt topp.

Jeg hatt et par klokker fra Polar og Suunto, men liker best garmin. Hadde Vivoactive 3, en helt grei klokke til snill pris, men jeg ble ikke venn med touch-skjerm. Deretter Forerunner 645, som jeg var knallfornøyd med til jeg desverre ødela den. I mellomsjiktet prismessig. Og nå altså Fēnix 6s, som var dyr da jeg kjøpte den men som har sunket i pris etter lanseringen av 7-serien. 

Det er dumt å betale for funksjoner du ikke trenger. Slik jeg faktisk nå gjør. Men jeg elsker elektronikk og greier ikke styre meg.

Anonymkode: b6a61...eef

Skrevet

Jeg elsker ikke elektronikk 😄 Løper mye men har ei enkel klokke med få finesser, men mer enn nok for meg, foreløpig. Prismessig også. Jeg har Vivoactive 3. I hvit/rosegull, så den fint kan brukes til bortimot alle anledninger. Liker at det er touchskjerm. Men har ikke prøvd andre da med samme funksjonalitet. Kun Garmin. Men kan gjerne anbefale den 🙂

Anonymkode: 070a3...b72

Skrevet

Garmin. Det fikk jeg anbefalt av mange før jeg kjøpte min og jeg er veldig fornøyd med min Garmin Fenix 7

Anonymkode: 6f43f...2d7

Skrevet

Garmin. Har Vivoactive 4. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...