Gå til innhold

Jeg må ha ny bil

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Har små barn. Trenger hjelp til de for at jeg skal ha mulighet til å jobbe fullt. Hi

Anonymkode: 0a5f0...bab

Det må vel være noe grep du kan ta for å slippe å få hjelp. 

Anonymkode: 812b3...5f5

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

Det må vel være noe grep du kan ta for å slippe å få hjelp. 

må evt flytte en time unna pga min jobb. Har bare et vikariat.. så litt skummelt å satse på det.. samtidig prosessen med å selge drømmehuset. Flytte barna fra trygge omgivelser.. skole og bhg.. hi

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

må evt flytte en time unna pga min jobb. Har bare et vikariat.. så litt skummelt å satse på det.. samtidig prosessen med å selge drømmehuset. Flytte barna fra trygge omgivelser.. skole og bhg.. hi

Kan du søke på jobber som ikke gjør deg avhengig av far? 

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Har små barn. Trenger hjelp til de for at jeg skal ha mulighet til å jobbe fullt. Hi

Tror du har skrevet her før om dette og du fikk samme svar da. Løsriv deg. Voksne folk med unger som gjør seg avhengige av foreldrene sine for å få hverdagen til å gå rundt må enten slutte å klage eller gjøre det slik at man ikke er avhengig. Dette er noe de fleste oppegående voksne får til. 

Anonymkode: 8cba6...62e

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Du er ikke den eneste alenemoren som jobber fullt i denne verden, altså. Ikke gå inn i en sånn offerrolle, finn andre løsninger enn faren din.

Anonymkode: 2f0f2...f9b

Jeg bor her jeg bor. Ungene er etablert her. Jobben min som er et vikariat.. vet ikke hvor lenge jeg har jobb. Er 1 time unna med bil. 

Jeg får også avlastning gjennom barnevernet. Får ikke tak i eksterne avlastningshjem... så da er det familien som stiller opp. Dumt å flytte 1 time unna når jeg er avhengig av hjelp

Jeg har søkt på alle jobber som er i nærheten.. ikke fått napp enda

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...