Gå til innhold

Tips til ord /senting om konformanten

Anbefalte innlegg

Jeg er fadder, til min niese. Og skal skrive noen ord til/om konfirmanten. Som skal legges til i en powerpoint. Jeg er ikke noe god på ord. Og desverre, av ulike grunner som jeg ikke vil gå innpå her, så har jeg hatt alt for lite med jenten å gjøre de siste årene og har derfor lite å skrive jeg kommer på. Annet enn ting som blir generelt. Jeg har alltid vært der for henne i bakgrunnen. Men håper jo jeg ser mer til henne fremover. Selv om en må lære å kjennes bedre da og.. Men er aldri for seint. 

Anonymkode: ad0d3...c80

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Jeg er fadder, til min niese. Og skal skrive noen ord til/om konfirmanten. Som skal legges til i en powerpoint. Jeg er ikke noe god på ord. Og desverre, av ulike grunner som jeg ikke vil gå innpå her, så har jeg hatt alt for lite med jenten å gjøre de siste årene og har derfor lite å skrive jeg kommer på. Annet enn ting som blir generelt. Jeg har alltid vært der for henne i bakgrunnen. Men håper jo jeg ser mer til henne fremover. Selv om en må lære å kjennes bedre da og.. Men er aldri for seint. 

Anonymkode: ad0d3...c80

Screenshot_20230430-210326_Gallery.jpg

Anonymkode: 5da4f...74d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...