Gå til innhold

Noen som har peiling på sko? Vond hæl

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med en vond hæl over en tid. Det er vers om morgenen, men den «går seg til». Har kjøpt såler som hjelper en del.
I går vasket vi terrassen. I tradisjonens tro tok jeg på meg Crocs. Ikke før på kvelden slo det meg at jeg ikke hadde hatt vondt i det hele tatt med crocsene. I morges da jeg sto opp, haltet jeg meg bort til de. Med Crocs er smerten borte😳. Men jeg kan jo ikke sprade rundt i Crocs hele tiden. Jeg har alltid likt dem, men alt til sin tid.

Så, dere som kan dette: Finnes det sko med de samme egenskapene som sålene til Crocs? Hvilke anbefaler dere i så fall?

Anonymkode: 3699d...872

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Happy flops 

Og ikke gå barbeint eller i sokkelesten i det hele tatt.

Det som hjelper best mot hælspore er å alltid ha noe på bena

Jeg har godt dempede joggesko når jeg forlater huset

Anonymkode: 9d969...c9a

Skrevet

Høres ut som plantar fascitt. Senen fra hæl til fotbuen er betent. Crocs er jo veldig myke. Når du har betent sene er det viktig den får avlastning og ikke utsettes for press. Uthulet såle som gir luft der sena er funker. Jeg tenker at det er det Crocs har gjort. Kan du ikke bare gå med Crocs en tid da? Stygge som faen men hjelper de så er vel det viktigst. 
Forøvrig, jeg blir bedre i min av å bruke sko med høy hel. Det belaster ikke sena like mye og gir avlastning. 

Anonymkode: 67718...9de

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Høres ut som plantar fascitt. Senen fra hæl til fotbuen er betent. Crocs er jo veldig myke. Når du har betent sene er det viktig den får avlastning og ikke utsettes for press. Uthulet såle som gir luft der sena er funker. Jeg tenker at det er det Crocs har gjort. Kan du ikke bare gå med Crocs en tid da? Stygge som faen men hjelper de så er vel det viktigst. 
Forøvrig, jeg blir bedre i min av å bruke sko med høy hel. Det belaster ikke sena like mye og gir avlastning. 

Anonymkode: 67718...9de

Jeg har ikke problemer med at de er stygge, mer med at det er kaldt som fy😅.

Skulle likt å hatt et par sko som hadde samme egenskap som Crocs, men som var uten alle hullene.

Anonymkode: 3699d...872

Skrevet

Gaitline sko hjalp meg. Eller andre sko med god demping.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...