Gå til innhold

Dere som skal på ferie til sydlige strøk, gjerne charter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Leser at reisene har blitt mye dyrere siden i fjor. Hvor mye betaler dere for 14 dager fly og hotell ? Familie med 2 voksne og 2 barn/ungdommer. Ikke all inc.

Anonymkode: 5ca02...1c2

Fortsetter under...

Skrevet

Vi reiser ikke charter men har leid hotell i Italia. Bare hotellet er 35.000,- for to uker. Så kommer reise, mat og opplevelser i tillegg. Så det er dyrt. Regner med vi lander på rundt 100.000,-

Anonymkode: 8687e...d2c

Skrevet

Ja det er dyrere. Vår tur for meg og tiåringen går på 31 tusen. Det er for en uke på mallorca i juli, så er det bare å doble for to uker. 

I denne prisen er alt inkludert - all mat, transport til/fra flyplass, mat på flyet. 

Anonymkode: cb58b...7ee

Skrevet

Vi skal 1 uke til Mallorca med all inclusive 1. august. Barn på 13 og 11 år. Betaler 50 tusen for oss fire, alt inkludert bortsett fra mat på flyet. Håper det ikke blir bruk for så mye lommepenger i tillegg. Lønner seg vel å betale mest mulig i norske kroner nå. 

Anonymkode: 9410d...1c2

Skrevet

Bestilte 2 uker med charter, synes ikke det var så ille, 29-30 t for 2v+2barn, halvpensjon.  Det er ikke helt i høysesong, en i juni og en i august. 

Anonymkode: 814a6...fbe

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Bestilte 2 uker med charter, synes ikke det var så ille, 29-30 t for 2v+2barn, halvpensjon.  Det er ikke helt i høysesong, en i juni og en i august. 

Anonymkode: 814a6...fbe

Det var ikke så ille nei. Vi reiser gjerne i begynnelsen av august. Vil gjerne kun ha frokost inkludert og går helt fint uten måltider også. Noe av ferien er gode lokale matopplevelser. Kjøper gjerne ferskt brød hos baker med påfølgende frokost på terrassen liksom. Når jeg leter så ser jeg at det er mulig å finne reiser med charter utenfor masseturismen og det er flott! Hi 

Skrevet

10 dager til Italia 🤩 

Sjekket faktisk pris via charter først, rimeligste var 60 000 pluss for en uke. Litt standard på rommet så bikket vi 80-90 000. 

Blir fly, feriehus og tre overnattinger i stedet. Totalt ca 55 000 inkl leiebil. 

Anonymkode: 1f22c...4a9

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

10 dager til Italia 🤩 

Sjekket faktisk pris via charter først, rimeligste var 60 000 pluss for en uke. Litt standard på rommet så bikket vi 80-90 000

Blir fly, feriehus og tre overnattinger i stedet. Totalt ca 55 000 inkl leiebil. 

Charter i Italia? Det du sjekket altså? Hvor i Italia var dette ? Det var jo svindyrt!! Hi

Skrevet

1 uke til Kypros i slutten av juni. Frokost inkludert. 2 voksne + 3 ungdommer (2 leiligheter) Betaler i overkant av 50 000,-

Anonymkode: 3e2ab...c0a

Skrevet

To uker på Kreta med to rom/leiligheter for 2 voksne og 2 ungdommer. Charter. Betaler 45.000kr

Anonymkode: 07442...12f

Skrevet

To uke til kreta i juli, 2 voksne og 3 barn på 6, 12 og 15 år, all inc. 80 000,- med fly og transport, vi bestilte i februar, ser det har bikket 100 000,- nå.

Anonymkode: 21c68...6d9

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

To uke til kreta i juli, 2 voksne og 3 barn på 6, 12 og 15 år, all inc. 80 000,- med fly og transport, vi bestilte i februar, ser det har bikket 100 000,- nå.

Takk for svar, men spør som skrevet lenger opp IKKE hva dere som reiser ALL INC betaler. Det fordi det ikke er relevant for de prisene jeg er ute etter og det sier seg at det er mye dyrere enn reiser som kun inkluderer fly/ hotell. Hi

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Charter i Italia? Det du sjekket altså? Hvor i Italia var dette ? Det var jo svindyrt!! Hi

Ser jeg var litt uklar, Neida, charter vi sjekket opp var ikke til Italia. Kikket litt på prisene der først før vi gikk for sommerhus og direkte fly i stedet. Var innom alt fra Kreta til Kanariøyene da vi sjekket pris på charter. 

Var ikke så mye å lure på når flere dager, mer plass og leiebil inkl kom bedre ut i pris enn pakkeløsning. Beste av alt er eget basseng, slipper solsengmafian. 

Skrevet

Ca 50.000, men da er kun frokost inkludert, og det er en uke.

Anonymkode: 766f9...916

Skrevet

2 uker til mallorca, hotell+fly, transport. Uten måltid inkl men med transport til/fra hotellet: 54 000. 2 voksen, 1 barn 11 år og 1 på 14 år.

Anonymkode: dcc93...780

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

2 uker til mallorca, hotell+fly, transport. Uten måltid inkl men med transport til/fra hotellet: 54 000. 2 voksen, 1 barn 11 år og 1 på 14 år.

Drar 26 juni

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ser jeg var litt uklar, Neida, charter vi sjekket opp var ikke til Italia. Kikket litt på prisene der først før vi gikk for sommerhus og direkte fly i stedet. Var innom alt fra Kreta til Kanariøyene da vi sjekket pris på charter. 

Var ikke så mye å lure på når flere dager, mer plass og leiebil inkl kom bedre ut i pris enn pakkeløsning. Beste av alt er eget basseng, slipper solsengmafian. 

Deilig!! For meg er ikke basseng essensielt da jeg foretrekker havet, men ungene setter pris på basseng. Allergisk mot store komplekser med solsenger over alt og liker derfor små steder med lokalt preg. Kan jeg spørre hvor du fant huset og hvor det er i Italia? Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Takk for svar, men spør som skrevet lenger opp IKKE hva dere som reiser ALL INC betaler. Det fordi det ikke er relevant for de prisene jeg er ute etter og det sier seg at det er mye dyrere enn reiser som kun inkluderer fly/ hotell. Hi

Beklager.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Beklager.

No worries. Bare ikke det jeg er ute etter😊

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

10 dager til Italia 🤩 

Sjekket faktisk pris via charter først, rimeligste var 60 000 pluss for en uke. Litt standard på rommet så bikket vi 80-90 000

Bare tre overnattinger?

Anonymkode: 20a1e...ac6

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Bare tre overnattinger?

Anonymkode: 20a1e...ac6

Jeg forstod det som 3  overnattinger mer enn den uken hun hadde tenkt seg først.

Skrevet

Vi skal en uke til Hellas rett etter sommerferien, 28000 med all incl. Vi bestilte i høst. To voksne og to barn. 

Anonymkode: 0bf8d...eb5

Skrevet
Anonym bruker skrev (26 minutter siden):

Vi skal en uke til Hellas rett etter sommerferien, 28000 med all incl. Vi bestilte i høst. To voksne og to barn. 

Anonymkode: 0bf8d...eb5

Takk for svar, men som nevnt tidligere er jeg ikke ute etter hva de som reiser på all inc betaler. Jeg er ute etter en reise for 4 pers i 14 dager med kun frokost ( også uten måltider) pris på all inc er ikke relevant for oss. Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 timer siden):

Deilig!! For meg er ikke basseng essensielt da jeg foretrekker havet, men ungene setter pris på basseng. Allergisk mot store komplekser med solsenger over alt og liker derfor små steder med lokalt preg. Kan jeg spørre hvor du fant huset og hvor det er i Italia? Hi

Toscana. Bestilte gjennom novasol.no, men bruker også feriehus.no. De er ganske like, god erfaring med begge. 

Liker ikke andre folk, da er feriehus ypperlig 😆 Vi reiser i fellesferien, det påvirker pris og det er veldig folksomt i de ukene. I tillegg til varmt. Enig i at sjøen er å foretrekke, men med el Niño i sommer og destinasjon litt inn i landet, er basseng en god løsning med unger i reisefølget. Ser i etterpåklokskapens navn at vi med fordel kunne kjørt ned i stedet for fly, men nå er alt bestilt. Får ta det neste gang. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...