Gå til innhold

Hvor godt kjenner du partneren din?

Anbefalte innlegg

Vet du hva som er partnerens største frykt? Hva som er beste barndomsminne, hvem som er helten i livet hans eller hennes, og hvor han eller henne ville bodd resten av livet hvis h*n  fikk velge helt fritt? Oppgi svar hvis dere vet og vil 😊

Anonymkode: ad538...ab3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439933-hvor-godt-kjenner-du-partneren-din/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Største frykt - at noe vondt skjer barna. 

Beste barndomsminne - hjelpe bestefar på gården. 

Helt - Mika Myllylä (ungdomshelt, som voksen har han ikke helter). 

Han vil bo her vi bor, han er avhengig av fjell og fin natur.  

Anonymkode: 6e91a...6a3

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Største frykt - at noe vondt skjer barna. 

Beste barndomsminne - hjelpe bestefar på gården. 

Helt - Mika Myllylä (ungdomshelt, som voksen har han ikke helter). 

Han vil bo her vi bor, han er avhengig av fjell og fin natur.  

Anonymkode: 6e91a...6a3

Han høres ut som en staut kar 🙂

Største frykt- blir bitt av en giftig edderkopp i det vi går av flyet i Australia (vi skal ikke dit...😅)

Største helt- en fotballspiller fra RBK på 80tallet

Bo her vi bor til barna flytter ut, da blir det en leilighet, der vi kan kjøre bilen i kjelleren, ingen plen/uteområder som vi må holde i orden 

Anonymkode: 7aab7...d51

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Største frykt- blir bitt av en giftig edderkopp i det vi går av flyet i Australia (vi skal ikke dit...😅)

Største helt- en fotballspiller fra RBK på 80tallet

Bo her vi bor til barna flytter ut, da blir det en leilighet, der vi kan kjøre bilen i kjelleren, ingen plen/uteområder som vi må holde i orden 

Anonymkode: 7aab7...d51

😅 Jeg skjønner frykten hans! Alle creepy dyr i Australia. Ville aldri dratt dit selv om jeg syns det er et nydelig språk og et spennende land forsåvidt. Unntatt edderkopper som biter, hater jeg kenguruer også fordi de virker veldig upålitelige, og der nede er det til og med farlige sauer av alle ting. 

Jeg kjenner ham svært godt. Vi har vært sammen i 26 år, siden vi begge var tenåringer, og jeg er i tillegg den typen som er litt rett fram og spør om alt mulig (i tråder her inne blir jeg stadig forbauset over hvor lite mange kommuniserer med partneren sin). 

Hans største frykt er at det skal skje noe med familien sin, men det gjelder vel de fleste som har barn?

Han har ikke spesifikke minner som troner helt på toppen, så det har han aldri svart entydig på, men jeg vet at han likte godt å tilbringe tid sammen med morfaren utendørs der de bodde.

Han har ingen helter, han skjønner ikke helt poenget med det. Han har selvfølgelig folk han beundrer, innenfor ulike kategorier, men ikke en helt.

Han ville bodd i et hus nær nok byen vi bor i nå til å ha kort reisevei, men helt nede ved sjøen slik at vi kunne hatt båt.

Anonymkode: 17585...d5f

Annonse

Største frykt - sprøyter

Beste barndomsminne - tid med besteforeldre

Helt - tror ikke han tror på heltedyrkelse

så lenge det ikke er urbant bymiljø, det er korte avstander til jobb og natur og han har ungene nærme seg så tror jeg ikke han bryr seg mer

Anonymkode: 74303...512

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...