Gå til innhold

Hvilke bukser bør overvektige velge?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Mulig ute i utrygt farvann (ikke meningen å fornærme noen), men tenker at bukser i god fasong, med høyt liv og i stabilt stoff er flott. Syns ikke bestandig bukser med mye stretch og løse bukser i t-skjortestoff med strikk i livet, er særlig pent. Mye stretch som gjør at man får presset seg inn i feil str, kan gjøre at buksen glir ned og det tyter i livet.

Jeg er tykkeste på midten, eplefasong. Jeg synes bukser med høyt liv og litegrann bootcut for å balansere sitter penest. Vide bukser får meg til å se ut som en tønne...

Men er du  overvektig med smal midje og stor rumpe gjelder nok andre regler.

Anonymkode: e0e6b...9b8

Jeg er overvektig og bruker jeans i litt stretchy stoff som går omtrent opp til midjen, i passelig størrelse, slik at ikke det flyter fett utenfor buksekanten. I mitt tilfelle går jeg også alltid i bootcut/flare, men det har mest å gjøre med at jeg synes det er penest og mest behagelig. Jeg har timeglassfasong da, så selv om jeg veier 15-20 kg mer enn grensen for normalvektig, så fordeler kiloene seg ganske pent utover. 

Anonymkode: 89659...517

Annonse

På meg, som er eplefasong, er smale bukser mest flatterende. Kanskje fordi jeg har relativt slanke ben i forhold til overkroppen. Med vide bukser er beskrivelsen til hun over, Legofigur, veldig passende. Om jeg har vide bukser så er de i så fall i chiffon eller annet stoff med mye bevegelse i, eller capri. Vet noen mener at capri ikke er pent på noen, men jeg synes litt vide, rette capri kan være like kledelig som et skjørt. 

Anonymkode: 1143d...505

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...