Gå til innhold

Endelig - et noenlunde redelig lønnsoppgjør!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Jeg har meldt meg inn i akademikerne, og dersom jeg får min pro rata av rammen på 5.3 får jeg 43.000. Det hjelper på.

Anonymkode: 70466...fc6

Det betyr at du nå tjener 815000? Hvilken stilling har du?

Anonymkode: 4c8ee...fdf

Annonse

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Det betyr at du nå tjener 815000? Hvilken stilling har du?

Nei, ifølge tabellen fagforening har lagt ut betyr det at vedkommende er lektor med tilleggsutdanning og max ansiennitet. Rammen på 5,4 prosent fordeles slik at de med lengst utdanning og lengst ansiennitet også får mest i kroner og øre, denne gangen. Helt på sin plass, for i fjor ble den samme gruppen avspist med 2,3% økning som var laaaaangt under rammen. 

Anonymkode: 3f1ef...f4c

Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei, ifølge tabellen fagforening har lagt ut betyr det at vedkommende er lektor med tilleggsutdanning og max ansiennitet. Rammen på 5,4 prosent fordeles slik at de med lengst utdanning og lengst ansiennitet også får mest i kroner og øre, denne gangen. Helt på sin plass, for i fjor ble den samme gruppen avspist med 2,3% økning som var laaaaangt under rammen. 

Anonymkode: 3f1ef...f4c

Jeg måtte sjekke nå, og fikk lett sjokk. Lektor med tilleggsutdanning og full ansiennitet her, så det blir litt av et løft i år, ja. 

Anonymkode: ffc45...666

Anonym bruker skrev (47 minutter siden):

Jeg måtte sjekke nå, og fikk lett sjokk. Lektor med tilleggsutdanning og full ansiennitet her, så det blir litt av et løft i år, ja. 

Anonymkode: ffc45...666

Hvor sjekket du det? Har du link?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...