Gå til innhold

Bryllup med «blomstereng» som tema. Kjole

Anbefalte innlegg

Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Og du hadde altså ikke en eneste blomstrete kjole fra før.

Anonymkode: 8956b...42b

Joda. 3 stk. 2 av dem er typisk hverdagskjoler og den siste er altfor kort til bruk i bryllup. Har hatt byttekvelder og har byttet bort mange kjoler med blomster på. Hadde veldig dilla på det før, nå går jeg ofte for ensfarget.

Fortsetter under...

Liker fargene veldig godt 🤩 For egen kroppsform blir den for løs rundt livet og litt snau i lengden. Jeg har brede skuldre, stor rumpe og er 172 cm, ser ut som ett telt hvis jeg ikke hever frem midjen 😅

Anonymkode: ac99d...07d

frk Nilsen skrev (17 timer siden):

Passer godt til anledningen. 

Selv hadde jeg nok gått for denne https://bytimo.com/product/spring-puffed-dress-cherry-blossom

Oh lord 🤩🤩🤩 Snittet til ByTiMo er bare helt fantastisk. Elsker de kjolene. 

Har en sort med blomster, den skal være med på sin andre konfirmasjon nå og har vært med meg på flere 17-mai, bursdager og julaften/nyttårsaften. Føler meg alltid superb i den kjolen. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Liker fargene veldig godt 🤩 For egen kroppsform blir den for løs rundt livet og litt snau i lengden. Jeg har brede skuldre, stor rumpe og er 172 cm, ser ut som ett telt hvis jeg ikke hever frem midjen 😅

Omtrent like høy som meg du da. Lengden er perfekt for meg , liker å kunne vise litt bein selv om det er en «lang» kjole. Ikke stor rompe her, men pupper som er større enn hva jeg liker😅. Det er veldig meg med løse kjoler så fasongen er gull😊

mamma til adhd gutt<3 skrev (1 minutt siden):

Omtrent like høy som meg du da. Lengden er perfekt for meg , liker å kunne vise litt bein selv om det er en «lang» kjole. Ikke stor rompe her, men pupper som er større enn hva jeg liker😅. Det er veldig meg med løse kjoler så fasongen er gull😊

Hvis den passer kroppsfasongen din, go for it girl. Fargene var nydelige. Utrolig flott å vise litt ankel når en er sommerbrun. 

Rumpa min er en utfordring, den stikker ut og ryggen er veldig svai, jeg må ha en kjole som setter den litt på plass 😆 Litt misunnelig på dere som kan ha noe mer løs kjole, spesielt når det er middag involvert 😅

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Hvis den passer kroppsfasongen din, go for it girl. Fargene var nydelige. Utrolig flott å vise litt ankel når en er sommerbrun. 

Rumpa min er en utfordring, den stikker ut og ryggen er veldig svai, jeg må ha en kjole som setter den litt på plass 😆 Litt misunnelig på dere som kan ha noe mer løs kjole, spesielt når det er middag involvert 😅

Hehe, vi har alle ting vi gjerne vil skjule og fremheve. Satser på at kjolen blir en innertier😊😊

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (18 timer siden):

Er snakk bryllup ute i en hage. Blitt bedt om å kle oss i blomster. https://www.indiska.com/no/moter/drakt/kjoler/maksikjoler/patterned-long-sleeve-maxi-dress-111537821pink Hva tenker dere om denne til anledningen ? 

Nydelig kjole💐vet du hvordan de er i størrelsene? 

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Nydelig kjole💐vet du hvordan de er i størrelsene? 

Opplever Indiska normale i str. Jeg er 173 og veier rundt 70kilo nå og bestiller M😊

Anonym bruker skrev (50 minutter siden):

Jeg synes også dette er en hverdagskjole. 

Anonymkode: b8ce7...42f

Tenker det blir bra jeg. Med stilige sko og fin veske til så blir det nok helt topp. Hår og sminke blir også viktig her😊. Gleder meg! Mange av de andre har også valgt typiske sommerkjoler og det er et avslappet bryllup som skal holdes utendørs i en hage. 

mamma til adhd gutt<3 skrev (20 minutter siden):

Tenker det blir bra jeg. Med stilige sko og fin veske til så blir det nok helt topp. Hår og sminke blir også viktig her😊. Gleder meg! Mange av de andre har også valgt typiske sommerkjoler og det er et avslappet bryllup som skal holdes utendørs i en hage. 

Ok, smak og behag. 😉

Annonse

mamma til adhd gutt<3 skrev (15 minutter siden):

Nettopp😊. Det er det som er så flott😊😊

Men hvorfor spør du egentlig? Du er jo åpenbart overbevist om at den er perfekt? 

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Men hvorfor spør du egentlig? Du er jo åpenbart overbevist om at den er perfekt? 

Fordi jeg lurte om den passet temaet . Det fikk jeg svar på og bestilte den. Så enkelt😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...