Anonym bruker Skrevet 29. april 2023 #1 Skrevet 29. april 2023 Fascinerer meg! Søsteren min prater på om sitt. Jeg bet hva alle kollegaene hennes heter, mens hun knapt vet hva jeg jobber med. Har blitt sånn nå at jeg ikke gidder være med henne mer enn jeg må, for vi har ikke en likeverdig relasjon. Hun er null interessert i meg, men holder meg til enhver tid oppdatert på alt som skjer med henne. Anonymkode: 29541...82e
Anonym bruker Skrevet 29. april 2023 #2 Skrevet 29. april 2023 Broren min er lik. Veldig opptatt av at "ingen" bryr seg eller spør han hvordan det går. Men han bryr seg katta om deg og ditt. Ringer kun når han skal ha noe. Anonymkode: 6d902...359
ReneRene Skrevet 29. april 2023 #3 Skrevet 29. april 2023 Er du oppriktig interessert i det hun forteller eller er du "bare" høflig selv?
Anonym bruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Har en slik venninne. Eller dvs, har faset henne nesten ut. Hun snakker bare om sitt og uansett hva jeg måtte ha å si så blir det liksom en konkurranse om å være gladere, tristere, sykere. Det toppet seg da jeg ble lagt inn med en litt ugrei sykdom og hun skjønte hvordan jeg hadde det for hun var forkjølet. Da gav jeg opp. 😂 Anonymkode: d9882...a50
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå