Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Jeg har ei venninne som jeg har kjent siden vidergående. Nå er vi i slutten av 40 årene. Vi har vært mye sammen, men har sklidd litt fra hverandre. Jeg har mann og barn og jobber mye. Hun er singel og uten barn . Hun liker å feste og dra rundt omkring å møte folk hun blir kjent med på nett. Nå har hun fått en venninne. Og det er bra. For da slipper jeg å ha dårlig samvittighet når jeg sier nei til å bli med på ting. Men daglig får jeg meldinger om hva hun og venninnen har gjort og hvor artig de har det. Synes det er litt rart at hun sender sånne meldinger. Jeg gjør ikke det hvis jeg er ute med andre venner Anonymkode: 1ef49...25a
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Du får vel spørre henne hvorfor da.. Anonymkode: 2f24c...9f6
ReneRene Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Hun har deg vel i tankene da? Vil dele. Det blir som venninnen min som er supersosial og har åpent hus og jobbet med masse mennesker. Hun sender meg ofte "oppdateringer" og noen ganger vil hun også ha mitt syn på både mennesker og situasjoner. Det er jo bare hyggelig og også morsomt. Men det skal sies- hun forventer ikke respons hver gang. Da ville det blitt anmassende.
Anonym bruker Skrevet 29. april 2023 #4 Skrevet 29. april 2023 Tenker hun vil vise deg hva hun hadde ønsket du ville gjort med henne. Anonymkode: 6865b...048
Anonym bruker Skrevet 29. april 2023 #5 Skrevet 29. april 2023 Vil du kutte henne ut? Anonymkode: 6865b...048
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå