Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #1 Skrevet 28. april 2023 Hvordan vet en om en trenger kiropraktor eller massasje når en har vondt i ryggen? Har en syk låsning nederst i ryggen. Tror det er fordi jeg satt i en dårlig stilling for lenge på tirsdag. Vondt å gå, føler ikke jeg får rettet ut ryggen skikkelig. Når jeg har rettet ut ryggen, føles det unaturlig. Vondt å reise seg opp. Innimellom har jeg voldsomme strålinger rundt i bena og rumpa. Jeg tenkte kiropraktor, mannen mener jeg trenger massasje. Hvordan vet jeg hva som er riktig? Når jeg googler står det oppsøk lege for å finne riktig behandling. Men ser ikke for meg å få legetime før langhelgen setter inn. Hjelp!! Anonymkode: bbb7e...979
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #2 Skrevet 28. april 2023 Fysioterapeut ville definitivt vært mitt førstevalg og ikke kiropraktor. Mye bedre med skikkelig helsepersonell. Massasje eller kiropraktor hadde jeg ikke latt så mye som røre på meg engang. De kan gjøre mye vondt verre. Anonymkode: fecf5...e9c
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #3 Skrevet 28. april 2023 Låsninger må det kiropraktor eller manuellterapeut til for å løse opp i. Sistnevnte er en slags miks at fysioterapeut og kiropraktor, så kanskje det blir best for deg? Ellers har jeg mye bedre erfaring med kiropraktor enn fysioterapeut, førstnevnte fikser ting på 1-2 timer, sistnevnte gikk jeg til i månedsvis uten særlig bedring. Dette gjaldt stiv nakke og hodepine. Anonymkode: a10ac...169
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #4 Skrevet 28. april 2023 Det beste for rygg er å gå. Anonymkode: 4d9cf...f63
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #5 Skrevet 28. april 2023 Jeg vil anbefale osteopat. De masserer og løsner opp der det trengs mest. Og jobber med å finne sammenhenger og ser helhet. Anonymkode: 824ec...529
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #6 Skrevet 28. april 2023 Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg vil anbefale osteopat. De masserer og løsner opp der det trengs mest. Og jobber med å finne sammenhenger og ser helhet. Anonymkode: 824ec...529 Dette gikk i halvannet år hos fysio, kiropraktor og manuellterapeut. Brukte 70.000 for å forsøke å bli bedre. Gikk én gang til osteopat og ble 90% bedre på bare én behandling! Anonymkode: 36627...b11
Anonym bruker Skrevet 28. april 2023 #7 Skrevet 28. april 2023 Min kiropraktor «trykker meg frisk». En kiropraktor knekker ikke bare. Min erfaring er at korsrygg er kiropraktor best. Nakke fysioterapeut. Anonymkode: 5f393...6cc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå