Gå til innhold

Tilbehør til hamburgere

Anbefalte innlegg

Familien har bestilt Hamburgere til fredagsmiddag, og det høres helt greit ut, tenker jeg.  Men kanskje det hadde vært artig med noe nytt? Så derfor lurer jeg på hva dere spiser til hamburgere når dere skal kose dere skikkelig.

Vi pleier å ha ost, rå løk, tomater, agurk og crispy salat. Far og barn bruker Hamburgerdressing, jeg klarer meg med ketchup. 

Det er godt det, men er det noen som har noe annet godt som dere spiser til hamburgere? 

Anonymkode: d6931...2d2

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439886-tilbeh%C3%B8r-til-hamburgere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

I tillegg til det dere har bruker vi:

Hvit majones, sånn fra glass

Pommes frites. Kjøper poteter, kutter i staver og lar ligge i kaldt vann i en bolle litt. Heller av vannet og heller på olivenolje, vender rundt så alle får litt olje på seg. Tar de over på stekebrett med bakepapir, litt (mye) maldonsalt over og steker på varmluft. 

Anonymkode: 77e93...e33

Briochebrød, chiliketsjup, bodsennep, salat (varierer hvilken type), cheddarost (ordentlig cheddar, ikke de enkeltpakkede osteskivene med cheddarsmak), grillet løk (skjærer løk i litt tykke skiver og griller dem bare på den ene siden til de er _nesten_ svarte - de blir dødsgode), ovnsbakt tomat (kutt små cherrytomater i biter, typ del i to eller fire, legg i ildfast form, ha på olje, salt og pepper og sett i ovnen på grillfunksjonen til de begynner å bli mørke i kantene), peppersaus både på burgeren og som dip til friesen. 

Anonymkode: 79b63...d92

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...