Gå til innhold

Fine tynne sommerbukser for oss tykke?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Denne romslige capribuksen fra Cubus har jeg bodd i de siste 2-3 somrene. Har ulike farger, og de passer til både t skjorter / gensre / joggesko samt finere bluser og finsandaler alt etter anledning. 

De er superdigg for den lubne kroppen min fordi de skjuler mine stygge lår og så slipper jeg å ha noe stramt i livet, for de er løs og romslig og stretchy. 

https://cubus.com/no/p/capribukse-i-viskose-svart-bukser-capribukser-dameklar/7335603_F990

Anonymkode: a4022...0f7

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Denne romslige capribuksen fra Cubus har jeg bodd i de siste 2-3 somrene. Har ulike farger, og de passer til både t skjorter / gensre / joggesko samt finere bluser og finsandaler alt etter anledning. 

De er superdigg for den lubne kroppen min fordi de skjuler mine stygge lår og så slipper jeg å ha noe stramt i livet, for de er løs og romslig og stretchy. 

https://cubus.com/no/p/capribukse-i-viskose-svart-bukser-capribukser-dameklar/7335603_F990

Takk den var veldig fin!! Men utsolgt overalt i 3xl selvfølgelig 🤨🤨

Anonymkode: a642f...bf4

Annonse

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Cubus selger ikke 3xl i butikkene har jeg fått beskjed om., det må kjøpes på nett.

Anonymkode: 5333b...798

Anonym bruker skrev (24 minutter siden):

De er romslige i størrelsene og jeg bruker mindre enn jeg gjør vanligvis. Jeg har både capri og bukse i de typene. Så prøv 2xl.

Anonym bruker skrev (40 minutter siden):

De er romslige i størrelsene og jeg bruker mindre enn jeg gjør vanligvis. Jeg har både capri og bukse i de typene. Så prøv 2xl.

Enig i dette! Jeg har en i xl fra tidligere da jeg var mye større enn nå, den ramler av meg. Har også en i medium, som jeg kan bruke nå som jeg er 42-44 i vanlig bukser. Bruker du 3xl så er det garantert at 2xl passer! (Tror forøvrig ikke 3xl er noe de har inne. Sjekket en jakke igår og ingen hadde det)

Anonymkode: d8180...b6d

Anonym bruker skrev (1 time siden):

De har den i samme kvalitet i bukse med normal lengde også, både med vide bein og strikk nederst. 

Anonymkode: 1b983...821

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Tipper at 2XL holder. Jeg må ned to størrelser i den buksa.

Takk for gode tips. Da skal jeg teste. Er så lei av å vagge rundt i dongeri når alle andre går i fine lette sommerbukser 🙂 

Annonse

Anonym bruker skrev (5 timer siden):

Capribukse er vel ganske uheldig om man ikke er slank? Det framhever jo at man ikke er slank..

Anonymkode: b454c...fd8

Her jeg bor har vi en butikk som heter Zizzi (mener jeg det er) som er for frodige kvinner. De har veldig mange fine klær der fra det som tilsvarer L/XL i vanlige butikker og oppover, men da med egne merkinger. Jeg er litt overvektig og må bruke XL i vanlige butikker, så da passe XS/S i denne butikken. Sist sommer kjøpte jeg en halvvlang shorts i luftig linstoff, utrolig behagelig og veldig fin også. Jeg tror de har nettbutikk. 

Anonymkode: 77b05...416

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Her jeg bor har vi en butikk som heter Zizzi (mener jeg det er) som er for frodige kvinner. De har veldig mange fine klær der fra det som tilsvarer L/XL i vanlige butikker og oppover, men da med egne merkinger. Jeg er litt overvektig og må bruke XL i vanlige butikker, så da passe XS/S i denne butikken. Sist sommer kjøpte jeg en halvvlang shorts i luftig linstoff, utrolig behagelig og veldig fin også. Jeg tror de har nettbutikk. 

Her er massevis https://www.zizzi.no/dame/shorts/?start=0&sz=90

Jeg er ganske rund, bruker str 46 og har eplefasong, altså tykkest på midten...

De buksene fra Cubus kan jeg ikke ha. De er veldig tynne i stoffer, de glir ned under magen. Greie på verandaen, men de er veldig "joggebukse".

Jeg har bukser både fra Zizzi og KappAhl. Det viktigste for min fasong er at det er skikkelig liv og ikke bare strikk i livet, for at de ikke skal gli ned. Så kan de ikke være altfor vide i bena, for da ser jeg ut som en tønne 🙈

Anonymkode: d6212...00d

Anonym bruker skrev (På 28.4.2023 den 8.39):

De har den i samme kvalitet i bukse med normal lengde også, både med vide bein og strikk nederst. 

Hmm, jeg har den og i bukse, men synes de blir veldig fort uformelige og litt småslaskete, lir fort knær i de. Jeg har den uten strikk nederst

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...