Anonym bruker Skrevet 27. april 2023 #1 Skrevet 27. april 2023 Ved fjerning av visdomstann. Fjernet den mandag. Men har fått litt problemer i såret i tillegg, som gjør det mer vondt og lenger vondt. En slags blodpropp som løsnet eller noe. Har pinex forte og ibux 600 som eg tar hver 6 time. Men det er ikke nok. Den demper smerten litt i kanskje to timer. Resten er det fryktelig vondt. Har vert til tannlegen, og de sier det går over om noen dager forhåpentligvis. Men blir jo gal av disse smertene i mellomtiden ... Er det andre som har hatt samme problem og funnet noen lure triks som kan dempe det litt? Anonymkode: 38c6a...baf
Anonym bruker Skrevet 27. april 2023 #2 Skrevet 27. april 2023 Ispakke ? Kan kjøpes, men også lages veldig enkelt selv ved å fryse isbiter eller vann i små beholdere. Faktisk så er små poser med frosne erter helt genialt. Og de kan fryses igjen om de tiner. Bare ikke bruk dem til mat. Jeg har to i fryseboksen hvor jeg har skrevet "ISPOSE" på med sort vannfast tusj. Det er ikke så dyrt heller. Legg et tynt håndkle mellom "isposen" og huden og pass på at du skal kjøle ned, ikke pådra deg frostskader. Du kan også vri opp et lite håndkle i kaldt vann og bruke det, men det varer ikke så lenge av gangen. Anonymkode: 84f10...c62
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå