Gå til innhold

Hvordan ville du disponert pengene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Ja, det og må prioriteres. Nærmer seg ferien og nå. 

Anonymkode: 347d9...42e

Hvis det er du som skal til utlandet med sønnen din, så ville jeg ha kuttet alt unødvendig frem til det.

Anonymkode: 6ca43...475

ReneRene skrev (18 minutter siden):

Ja men husk at jeg lever nøkternt som sagt. Spiser frokost og alltid middag, og så oftest litt til kvelds. Det går mest i varm mat her, så lite brød og pålegg. Og det er jo latterlig dyrt. Så mye frukt utenom egentlig, så mulig det går litt opp i opp. Tenåringer spiser jo gjerne mer. 

Det er sant da. Du er flink da. 

Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Hvis det er du som skal til utlandet med sønnen din, så ville jeg ha kuttet alt unødvendig frem til det.

Anonymkode: 6ca43...475

Ja, vurderer og å utsette tannlegen til etter dette også. Og ellers være flink. 

Tannlegen hadde jeg utsatt. Ellers kuttet ned på alt unødvendig og satt av nok til ferie. Hvis dette er «strandard» for hvordan det er hver måned blir det jo et problem når ferien kommer, så like greit å leve sparsommelig nå. 

Anonymkode: 3378e...446

Annonse

Anonym bruker skrev (31 minutter siden):

Tannlegen hadde jeg utsatt. Ellers kuttet ned på alt unødvendig og satt av nok til ferie. Hvis dette er «strandard» for hvordan det er hver måned blir det jo et problem når ferien kommer, så like greit å leve sparsommelig nå. 

Anonymkode: 3378e...446

Tenker jeg bare må vente enda lengre med tannlegen. Har generelt stram økonomi ja. Ferien er ordnet og mat. Og når jeg da blir alene i sommer har jeg muligheten til å leve mer sparsommelig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...