Gå til innhold

Skuffet over meg selv

Anbefalte innlegg

Begynte i januar å prøve å gå ned i vekt. Klarte å gå ned 4 kg. Så kom påsken der jeg gikk opp, men har ikke klart å hanke meg helt inn igjen. Så ikke kommet ned til det jeg var før påske. Hadde håpt å klare til sammen 8 kg før sommeren, men det må jeg vel finne meg i at jeg ikke klarer. Klarer kanskje 2 kg til om jeg er heldig. Frustrert. Vil ikke være som jeg er nå. 

Anonymkode: 7b6a6...8a3

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439853-skuffet-over-meg-selv/
Del på andre sider

Fortsetter under...

ta ett skritt av  gangen, ikke gi opp! jeg går ned 2-300 gram i uka med noen små livsstilsendringer. Trodde 500g hadde vært lett som man leser mange steder, men det går langsommere for meg. Det går likevel sakte men sikkert nedover. IKKE GI OPP!

Lykke til!

Anonymkode: d52ef...50b

Annonse

I samme båt som deg, HI. Akkurat samme tidsperiode og samme tall. ;)

Denne uken klarte jeg å ta meg såpass i nakken at jeg har begynt å faste litt igjen. Kostholdet på kveldstid er ræva, men på dagtid klarer jeg å holde på rutinene. Og på nåværede tidspunkt tenker jeg at dette får være helt ok. Så håper jeg og tror at kostholdet på kveldstid går seg til sånn det var før påske etterhvert.

Jeg heier på deg- og på oss. ;)

Husk at alle gode måltider du spiser istedenfor den sjokoladen/potetgullet er gode valg for deg selv.

Og ut og gå igjen!

Hvor i landet bor du,HI?

Anonymkode: ea6ba...8c5

Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Er dere fornøyd med dere selv og vekt/kropp? 

Er på vei. Har gått ned 9 kg siden midten av januar (pause hele langpåsken og opp 1,5 kg da). Jogger i et kvarter 3 ganger per uke, spiser kun lunsj og middag daglig (som utgjør ca1000 kcal). Skal videre ned 10 kg til. 

Anonymkode: 94cb0...108

Ikke vær så skuffet, det er fort gjort. Sykt mye fristelser i påsken. MEN da må du dessverre starte på nytt. Det er konsekvensen. Men da begynner du bare nå. Og jo mer man ser resultater, kanskje det er litt mindre fristende å gå på en smell- når man vet hvor mye arbeid det var å komme seg dit. Men man kan spise godis selvom man går ned eller har gått ned, man må bare spise mindre mengder. Og hvis jeg vet at jeg skal spise godis en dag- så spiser jeg sunnere resten av dagen. Tenk kalorier for hele uka, i stedenfor dag til dag. :D Beveg deg litt mer de dagene du skal spise/har spist noe dårlig. 

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Begynte i januar å prøve å gå ned i vekt. Klarte å gå ned 4 kg. Så kom påsken der jeg gikk opp, men har ikke klart å hanke meg helt inn igjen. Så ikke kommet ned til det jeg var før påske. Hadde håpt å klare til sammen 8 kg før sommeren, men det må jeg vel finne meg i at jeg ikke klarer. Klarer kanskje 2 kg til om jeg er heldig. Frustrert. Vil ikke være som jeg er nå. 

Lukk døra til de valgene du er misfornøyd med, og gå videre med ny giv. For du kan, det har du vist, du må bare ikke miste motet helt. Alle som prøver å gå ned i vekt, går på smeller i blant, det er helt menneskelig og uungåelig. Men man må børste det av seg og gå videre. Ikke snakk deg selv ned, ikke vær så hard med deg selv, ikke "bestem" deg for at nå kommer du nok bare til å gå ned 2 kilo innen sommeren, ikke la det bli en sannhet før sommeren engang har kommet. Gjør ditt beste, noe mer kan du faktisk ikke gjøre. Så må du huske at det tok tid å gå opp i vekt, og det tar og tid å gå ned i vekt.

Lykke til videre ❤️

Anonymkode: 6f4fe...fe5

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Lukk døra til de valgene du er misfornøyd med, og gå videre med ny giv. For du kan, det har du vist, du må bare ikke miste motet helt. Alle som prøver å gå ned i vekt, går på smeller i blant, det er helt menneskelig og uungåelig. Men man må børste det av seg og gå videre. Ikke snakk deg selv ned, ikke vær så hard med deg selv, ikke "bestem" deg for at nå kommer du nok bare til å gå ned 2 kilo innen sommeren, ikke la det bli en sannhet før sommeren engang har kommet. Gjør ditt beste, noe mer kan du faktisk ikke gjøre. Så må du huske at det tok tid å gå opp i vekt, og det tar og tid å gå ned i vekt.

Lykke til videre ❤️

Anonymkode: 6f4fe...fe5

Tusen takk for fint svar ❤️

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...