Gå til innhold

Flere som vurderer å slette brukeren sin?

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Det er mange av oss som har mye kunnskap om dette, både praktisk og teoretisk. Ditt eksempel er veldig interessant for en diskusjon i en egen tråd.

Men det har ingen relevans for det som har skjedd på dette forumet siden begynnelsen av 2022.

Anonymkode: 7bd98...581

Mener DU ja. mens andre mener anderledes. Og jeg har også vært her lenge og opplever hele situasjonen totalt anderledes enn det du gjør.

Videoannonse
Annonse
Gjest Danida
Skrevet
Østerdølen skrev (7 timer siden):

Mener DU ja. mens andre mener anderledes. Og jeg har også vært her lenge og opplever hele situasjonen totalt anderledes enn det du gjør.

Hvis alt alltid har vært fælt og ikke på noen måte er endra til det verre, så må du jo bare fortsette å være her for å selvpine. 

For å svare på det HI spør om: Jeg vurderer å avstå, ja. Jeg merket roen under "den stille uke" nylig, og kjente på at det var bra...

Gjest Danida
Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Hvem er det som har trivdes med samholdet her? Jeg ønsker at du er ærlig , og svarer på om det har vært beskyldninger om mobbing her tidligere, og om det har vært forsøk på ekskludering før -22 også? Hvordan har nye brukere blitt tatt i mot før og hva kreves for å bli inkludert her, og samtidig, hvor mye annerledeshet og eventuell kritikk tåles her? Dette er viktige spørsmål å få svar på. 

Anonymkode: 92397...c39

Om annerledeshet og kritikk tåles...?
Det er jo et veldig rart spørsmål. Jeg syns vel mer det ser ut som om annerledesheten ikke helt er fornøyd med at andre nekter å bli like annerledes. Og da blir det et merkelig korstog der de som ikke hadde tenkt å endre seg til noe annerledes, får vite at dette er feil av dem. Tåles de? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...