Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #26 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Tråder som går på å henge ut enkeltbrukere er en type frustrasjon vi ikke trenger her en gang i uka. Dessuten må du være nesten sykelig opptatt av enkelte brukere her, og det er helt tydelig at problemet da ikke ligger på den du ikke kan forholde deg normalt til. Det er ikke tvil om hvem som eier det problemet, så den frustrasjonen aka mobbingen blir enda mer irriterende for flere av oss nå. Det er forpesting av forumet å syte dag inn og ut. Tror du virkelig at alle har like stor sans for alle her? Det er noen som helt sikkert irriterer de fleste, men de ranter ikke om det hele tiden! Jeg syns det er utmerket at flere gir uttrykk for at nok er nok her nå. Anonymkode: 92397...c39 Syte dag inn og dag ut? Jeg postet ett svar i denne tråden, hva jeg ellers har engasjert meg i har du ingen anelse om. Anonymkode: 930ac...0a5
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #27 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Syte dag inn og dag ut? Jeg postet ett svar i denne tråden, hva jeg ellers har engasjert meg i har du ingen anelse om. Anonymkode: 930ac...0a5 Det er snakk om disse trådene som opprettes ofte nå, og du er med på dette siden du skriver det du skriver. Jeg skjønner heller ikke påstanden om at noen skriver i alle tråder og ødelegger dem, for det ser jeg ikke noe til. Derfor er det her et sykelig oppheng i enkelte brukere uviss av hvilken grunn. Jeg irriterer meg også over enkelte, men det kunne ikke ramle meg inn å opprette tråd eller delta i sånn uthenging og mobbing. Det å delta i sånne tråder sier noe om hvem som gjør det også. Få fokuset over på dem du liker, og få fokuset bort fra enkelte andre. Hvis noen har fornærmet deg så mye eller tar for mye oppmerksomhet så si ihvertfall opp bruker uten å lage dette ungdomsskoledramaet! Anonymkode: 92397...c39
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #28 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (22 minutter siden): Vi er flere som har den oppfatningen, som du ser. Jeg regner med at du skjønner at de som skriver som anonym ikke er en og samme person. Og hvorfor skal din oppfatning av at klagetrådene er ødelggende være greit å annonsere mene andre sin frustrasjon over at seriøse tråder gang etter gang ikke er lov å lufte? Hvorfor kan ikke du holde deg unna de trådene? Anonymkode: 930ac...0a5 Og vi er flere som opplever at det er DERE som er problemet, ikke en enkelt bruker. Dere påberoper dere retten til å syte, vi påberoper oss retten til å påpeke at dette er syting og på grensen til mobbing. Ytringsfrihet, vet du. Den funker slik.
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #29 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Si fra til slutt? Det blir da hylt opp om mobbing hver gang noen våger å lufte frustrasjonen sin. Og at du mener at noe er nok er fullstendig irrelevant. Du har et stykke igjen før hersketeknikken sitter. Anonymkode: 930ac...0a5 Men da er det vel også helt irrelevant at DU synes at en enkelt bruker ødelegger? Og når det startes tråd etter tråd om en enkelt bruker, med kun subjektive opplevelser, der flere går sammen om å snakke negativt om en person, ER mobbing. Da er det ikke "lufte frustrasjonen", det er mobbing om du liker det eller ikke. Så igjen, hvorfor er du på en side du ikke trives?Slutt å spre negativitet og gørr og finn på noe annet enn å ødelegge for andre som faktisk VIL være her.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #30 Skrevet 26. april 2023 Jeg har vært her i 16 år, og jeg vet at det ikke gir meg en større rett enn andre på et åpent forum. MEN, når brukere som har vært her i årevis for første gang kjenner at «dette gidder jeg ikke mer», og man ser at aktiviteten går ned, så er det ikke urimelig å si fra! Og spørsmålet mitt er fortsatt: er det virkelig innenfor å ødelegge tråd etter tråd på den måten som skjer nå? Eller kan/bør set stoppes? hi Anonymkode: 3593b...b83
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #31 Skrevet 26. april 2023 Forumet nå står vel egentlig ved et veiskille/bevisstgjøring. Det blir jo nå opp til eierne å definere hvordan de ønsker at dette forumet skal være videre og hvordan reglene da må justeres. Ønsker de et diskusjonforum for reelle diskusjoner må de ta grep. For slik reglene er, åpner de får brukere som vet å sno seg rundt dem og misbruke dem. Dette fører til at andre brukere går i diskusjon med disse brukerne. Noen for å imøtegå feilinfo, mens noen også kaster ved på kveruleringsbålet. Noen brukere klager på at forumet er ødelagt. Det er ikke å mobbe å påpeke at brukere (bevisst regner jeg med) går inn i tråder og ødelegger dem med kverulering, men det er ikke fruktbart med tråder og innlegg med frustrasjon og klaging på dette. Dette ødelegger også forumet, men i motsetning til de andre brukerne er dette bare symptom. Kveruleringen er årsaken. Skal forumet igjen bli et diskusjonsforum for brukere som ønsker å diskutere (i motsetning til å kverulere og provosere) så hjelper det sjelden å gjøre noe med symptomene. Om tråd etter tråd blir ødelagt av kverulering hjelper det fint lite at folk slutter å klage på det. Man kan selvsagt håpe at de som kverulerer går lei om folk slutter å gi dem respons. Men dette er en risiko ettersom det kan ta tid. Skal man gjøre noe må man gjøre noe med årsaken, og ansvaret for dette ligger uansett på de som driver forumet. Anonymkode: 9df7c...a8e
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #32 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Jeg har vært her i 16 år, og jeg vet at det ikke gir meg en større rett enn andre på et åpent forum. MEN, når brukere som har vært her i årevis for første gang kjenner at «dette gidder jeg ikke mer», og man ser at aktiviteten går ned, så er det ikke urimelig å si fra! Og spørsmålet mitt er fortsatt: er det virkelig innenfor å ødelegge tråd etter tråd på den måten som skjer nå? Eller kan/bør set stoppes? hi Anonymkode: 3593b...b83 Å påstå at noen ødelegger tråder med sitt blotte nærvær er en helt urimelig påstand. Det jeg ser er at noen av dere og også ganske mange ikke kan la være å kommentere eller kritisere noe enkelte skriver i en tråd. Ergo er det dere selv som ødelegger tråden, men det er en sterk aversjon mot å ta den selvkritikken og erkjenne eget problem. Dette er som sagt et oppheng i noen få brukere, mens flere av oss ikke blir trigget av det samme. Derfor må du og de som har problemer her gjøre noe med det, og ikke prøve å bli kvitt elementer dere ikke kan forholde dere sunt og normalt til. Anonymkode: 92397...c39
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #33 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Jeg har vært her i 16 år, og jeg vet at det ikke gir meg en større rett enn andre på et åpent forum. MEN, når brukere som har vært her i årevis for første gang kjenner at «dette gidder jeg ikke mer», og man ser at aktiviteten går ned, så er det ikke urimelig å si fra! Og spørsmålet mitt er fortsatt: er det virkelig innenfor å ødelegge tråd etter tråd på den måten som skjer nå? Eller kan/bør set stoppes? hi Anonymkode: 3593b...b83 Og jeg har vært her minst like lenge og jeg opplever ikke at tråder ødelegges av denne brukeren (heller de som har bestemt seg for å gå etter denne brukeren) eller at aktiviteten faktisk har gått ned. Igjen, subjektive opplevelser fra deg og meg. Og jo, når tråd etter tråd handler om å "si i fra", blir andre (og jeg er tydeligvis ikke alene) dritt lei, fordi det tar form som ren og skjær syting, der det ikke oppnåes annet enn å kun spre negativitet. Men jeg er helt enig med siste innlegg, er det problemer her inne, er det eier som må ta tak, ikke alle disse som har bestemt seg for at en enkelt er ett problem.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #34 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Forumet nå står vel egentlig ved et veiskille/bevisstgjøring. Det blir jo nå opp til eierne å definere hvordan de ønsker at dette forumet skal være videre og hvordan reglene da må justeres. Ønsker de et diskusjonforum for reelle diskusjoner må de ta grep. For slik reglene er, åpner de får brukere som vet å sno seg rundt dem og misbruke dem. Dette fører til at andre brukere går i diskusjon med disse brukerne. Noen for å imøtegå feilinfo, mens noen også kaster ved på kveruleringsbålet. Noen brukere klager på at forumet er ødelagt. Det er ikke å mobbe å påpeke at brukere (bevisst regner jeg med) går inn i tråder og ødelegger dem med kverulering, men det er ikke fruktbart med tråder og innlegg med frustrasjon og klaging på dette. Dette ødelegger også forumet, men i motsetning til de andre brukerne er dette bare symptom. Kveruleringen er årsaken. Skal forumet igjen bli et diskusjonsforum for brukere som ønsker å diskutere (i motsetning til å kverulere og provosere) så hjelper det sjelden å gjøre noe med symptomene. Om tråd etter tråd blir ødelagt av kverulering hjelper det fint lite at folk slutter å klage på det. Man kan selvsagt håpe at de som kverulerer går lei om folk slutter å gi dem respons. Men dette er en risiko ettersom det kan ta tid. Skal man gjøre noe må man gjøre noe med årsaken, og ansvaret for dette ligger uansett på de som driver forumet. Anonymkode: 9df7c...a8e Jeg vet ikke hva du legger i å kverulere,men jeg ser tvert i mot at enkelte meninger er lite populære og dermed er det de som ikke tåler det som starter provokasjoner med å gå på bruker og synsinger om den aktuelle brukeren. Er det noe mange er gode på her så er det nettopp å provosere i flokk. Ofte blir en bruker stående alene mot flere, og det er de i flertall som herper tråder gang på gang. Det kan ikke være tilfellet at ikke alle ser det. Ellers er spekulering om motivet til enkelte som du gjør her også forsøk på å vedlikeholde en mye brukt påstand. Jeg har sett at en av brukerne dere henger ut tvert i mot er takknemlig for færre provokasjoner og har også i flere tråder latt være å svare mange som fortsetter å forfølge brukeren med flere angrep, både i den aktuelle tråden og videre i andre tråder. Anonymkode: 92397...c39
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #35 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det er snakk om disse trådene som opprettes ofte nå, og du er med på dette siden du skriver det du skriver. Jeg skjønner heller ikke påstanden om at noen skriver i alle tråder og ødelegger dem, for det ser jeg ikke noe til. Derfor er det her et sykelig oppheng i enkelte brukere uviss av hvilken grunn. Jeg irriterer meg også over enkelte, men det kunne ikke ramle meg inn å opprette tråd eller delta i sånn uthenging og mobbing. Det å delta i sånne tråder sier noe om hvem som gjør det også. Få fokuset over på dem du liker, og få fokuset bort fra enkelte andre. Hvis noen har fornærmet deg så mye eller tar for mye oppmerksomhet så si ihvertfall opp bruker uten å lage dette ungdomsskoledramaet! Anonymkode: 92397...c39 Jeg har sagt at jeg ikke skal slette brukeren min, men jeg sier også at jeg er frustrert over hvordan forumet har utviklet seg. Jeg er ikke ufin, jeg nevner ikke nick og jeg hetser ingen. At du har et problem med at andre ytrer ting du ikke er enig i kan ikke jeg ta ansvar for. Østerdølen skrev (1 time siden): Og vi er flere som opplever at det er DERE som er problemet, ikke en enkelt bruker. Dere påberoper dere retten til å syte, vi påberoper oss retten til å påpeke at dette er syting og på grensen til mobbing. Ytringsfrihet, vet du. Den funker slik. Ytringsfrihet, ja. Hvorfor prøver du da å kneble andre? Anonymkode: 930ac...0a5
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #36 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Jeg har sagt at jeg ikke skal slette brukeren min, men jeg sier også at jeg er frustrert over hvordan forumet har utviklet seg. Jeg er ikke ufin, jeg nevner ikke nick og jeg hetser ingen. At du har et problem med at andre ytrer ting du ikke er enig i kan ikke jeg ta ansvar for. Ytringsfrihet, ja. Hvorfor prøver du da å kneble andre? Anonymkode: 930ac...0a5 At du får motsvar er ikke knebling,vet du.Men da spør jeg deg,hvorfor forsøker du å kneble en enkelt bruker her inne?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #37 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (2 minutter siden): At du får motsvar er ikke knebling,vet du.Men da spør jeg deg,hvorfor forsøker du å kneble en enkelt bruker her inne? Hvorfor later du som du ikke skjønner hva saken er om? Denne brukeren gulper ut svada, benekter alke motargumenter, og mener hun har rett uansett. Skifter vilt mening om ting mellom ulike tråder og kommer med haugevis av "fakta" som er oppspinn. Viser ekstremt liten selvinnsikt og innsikt om noe, og kverulerer på alt. Slik oppførsel er jo ikke normalt, og burde ikke være ønskelig på et slikt forum. Nesten alle tråder blir det sporet av i, det rapporteres og tråder ryddes. Brukeren vet også å bruke reglene til sin fordel ved å provosere andre til å bryte dem med alle sine usakligheter. Ikke alle vet jo hvem denne personen er så det blir jo alltids noen som biter på. Det er også vanskelig å la en slik person bare spre misinformasjon uten å reagere, andre kan jo tro på henne. Men, ser at de som nå vet hvem denne er har sluttet å svare, folk gidder ikke være aktive hei mer, og dette har blitt en slags barnehage for galskap. Merkelig om forumeierne synes dette er ok. Anonymkode: 3f43b...8b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #38 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (11 minutter siden): At du får motsvar er ikke knebling,vet du.Men da spør jeg deg,hvorfor forsøker du å kneble en enkelt bruker her inne? Jeg vil kneble en trend, du vil kneble diskusjonen. Anonymkode: 930ac...0a5
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #39 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor later du som du ikke skjønner hva saken er om? Denne brukeren gulper ut svada, benekter alke motargumenter, og mener hun har rett uansett. Skifter vilt mening om ting mellom ulike tråder og kommer med haugevis av "fakta" som er oppspinn. Viser ekstremt liten selvinnsikt og innsikt om noe, og kverulerer på alt. Slik oppførsel er jo ikke normalt, og burde ikke være ønskelig på et slikt forum. Nesten alle tråder blir det sporet av i, det rapporteres og tråder ryddes. Brukeren vet også å bruke reglene til sin fordel ved å provosere andre til å bryte dem med alle sine usakligheter. Ikke alle vet jo hvem denne personen er så det blir jo alltids noen som biter på. Det er også vanskelig å la en slik person bare spre misinformasjon uten å reagere, andre kan jo tro på henne. Men, ser at de som nå vet hvem denne er har sluttet å svare, folk gidder ikke være aktive hei mer, og dette har blitt en slags barnehage for galskap. Merkelig om forumeierne synes dette er ok. Anonymkode: 3f43b...8b1 Igjen,det er DIN opplevelse og ikke dermed automatisk sannhet.Og som andre her inne svarer,dere er sykelig opphengt i en enkelt bruker,slik oppførsel er langt fra normalt. Du påstår at du ikke er ufin?Les innlegget ditt en gang til.
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #40 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Jeg vil kneble en trend, du vil kneble diskusjonen. Anonymkode: 930ac...0a5 Nei,du vil kneble en bruker.Jeg vil kneble en mobbesituasjon.
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #41 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (2 minutter siden): Igjen,det er DIN opplevelse og ikke dermed automatisk sannhet.Og som andre her inne svarer,dere er sykelig opphengt i en enkelt bruker,slik oppførsel er langt fra normalt. Du påstår at du ikke er ufin?Les innlegget ditt en gang til. Det er oppførselen til brukeren som ikke er normal. Det må gå an å protestere på ødeleggelse av et forum. Anonymkode: 3f43b...8b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #42 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor later du som du ikke skjønner hva saken er om? Denne brukeren gulper ut svada, benekter alke motargumenter, og mener hun har rett uansett. Skifter vilt mening om ting mellom ulike tråder og kommer med haugevis av "fakta" som er oppspinn. Viser ekstremt liten selvinnsikt og innsikt om noe, og kverulerer på alt. Slik oppførsel er jo ikke normalt, og burde ikke være ønskelig på et slikt forum. Nesten alle tråder blir det sporet av i, det rapporteres og tråder ryddes. Brukeren vet også å bruke reglene til sin fordel ved å provosere andre til å bryte dem med alle sine usakligheter. Ikke alle vet jo hvem denne personen er så det blir jo alltids noen som biter på. Det er også vanskelig å la en slik person bare spre misinformasjon uten å reagere, andre kan jo tro på henne. Men, ser at de som nå vet hvem denne er har sluttet å svare, folk gidder ikke være aktive hei mer, og dette har blitt en slags barnehage for galskap. Merkelig om forumeierne synes dette er ok. Anonymkode: 3f43b...8b1 Men sånn er det nå da. Vi lever i en tid der kommunikasjon på nett er normalt. Stedene vi kommuniserer på har et sett regler. Om noen manipulerer systemet og reglene så er det jo bare slik. Jeg lar meg ikke provosere av «psykopater» (satt på spissen). Jeg ignorerer de. Ett menneske ødelegger ikke for alle. Og dette er jo bare et sted man kan henge om man vil, dette stedet er ikke hverdagen min. Jeg mener helt oppriktig at om dette plager deg så er du her inne for mye eller du burde ikke være på et forum. Med digitalisering av sosial kontakt så kommer alle mennesker med, og det er en kunst å klare å unngå de menneskene man åpenbart unngår IRL. Jeg synes ikke dette forumet har blitt så mye verre, det har i alle år kommet inn mennesker som åpenbart ikke er helt riktig skrudd sammen, og i alle år er det en håndfull som har vært plaget med dette. Anonymkode: 43c1e...947
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #43 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (4 minutter siden): Nei,du vil kneble en bruker.Jeg vil kneble en mobbesituasjon. Hvis du ser på dette som mobbing er du merkelig skrudd sammen. Anonymkode: 3f43b...8b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #44 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (26 minutter siden): Hvorfor later du som du ikke skjønner hva saken er om? Denne brukeren gulper ut svada, benekter alke motargumenter, og mener hun har rett uansett. Skifter vilt mening om ting mellom ulike tråder og kommer med haugevis av "fakta" som er oppspinn. Viser ekstremt liten selvinnsikt og innsikt om noe, og kverulerer på alt. Slik oppførsel er jo ikke normalt, og burde ikke være ønskelig på et slikt forum. Nesten alle tråder blir det sporet av i, det rapporteres og tråder ryddes. Brukeren vet også å bruke reglene til sin fordel ved å provosere andre til å bryte dem med alle sine usakligheter. Ikke alle vet jo hvem denne personen er så det blir jo alltids noen som biter på. Det er også vanskelig å la en slik person bare spre misinformasjon uten å reagere, andre kan jo tro på henne. Men, ser at de som nå vet hvem denne er har sluttet å svare, folk gidder ikke være aktive hei mer, og dette har blitt en slags barnehage for galskap. Merkelig om forumeierne synes dette er ok. Anonymkode: 3f43b...8b1 Du skriver en lang kommentar som er rent brukerangrep mot en spesifikk bruker som du attpåtil mener at alle vet hvem er. Alt du nevner er ting som irriterer deg, og ingen regelbrudd. Påstand om å gulpe ut svada går nok helst på motstridende interesser og meninger. Benekte motargument betyr bare uenighet. At hun mener at hun har rett er også uenighet og det er heller ikke objektivt hvis brukeren ikke selv hevder å ha sannheten. Det er din irritasjon over det du nok oppfatter som overlegenhet dette dreier seg om. Ingenting av dette er regelbrudd men bare din synsing om en bruker, og denne ranten hadde vært stygt regelbrudd hvis du hadde skrevet brukernavn på vedkommende. Du mener at alle vet hvem dette er, så her tenker jeg at du unngår regelen om brukerdebatt med hensikt selv for å få ut dine ufine meninger om andre. Den oppførselen du her viser sier jo alt om deg og egentlig ingenting om brukeren du snakker om. Det sier kun at du snakker ned andre på grov måte fordi du misliker en person på grunn av subjektive oppfattelser. Det er ikke noe med dette som setter deg i et godt lys, tvert om. Anonymkode: 92397...c39
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #45 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Du skriver en lang kommentar som er rent brukerangrep mot en spesifikk bruker som du attpåtil mener at alle vet hvem er. Alt du nevner er ting som irriterer deg, og ingen regelbrudd. Påstand om å gulpe ut svada går nok helst på motstridende interesser og meninger. Benekte motargument betyr bare uenighet. At hun mener at hun har rett er også uenighet og det er heller ikke objektivt hvis brukeren ikke selv hevder å ha sannheten. Det er din irritasjon over det du nok oppfatter som overlegenhet dette dreier seg om. Ingenting av dette er regelbrudd men bare din synsing om en bruker, og denne ranten hadde vært stygt regelbrudd hvis du hadde skrevet brukernavn på vedkommende. Du mener at alle vet hvem dette er, så her tenker jeg at du unngår regelen om brukerdebatt med hensikt selv for å få ut dine ufine meninger om andre. Den oppførselen du her viser sier jo alt om deg og egentlig ingenting om brukeren du snakker om. Det sier kun at du snakker ned andre på grov måte fordi du misliker en person på grunn av subjektive oppfattelser. Det er ikke noe med dette som setter deg i et godt lys, tvert om. Anonymkode: 92397...c39 Du har lov å være uenig. Anonymkode: 3f43b...8b1
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #46 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Hvis du ser på dette som mobbing er du merkelig skrudd sammen. Anonymkode: 3f43b...8b1 Jeg er ikke alene om å definere denne oppførselen som mobbing.
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #47 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du har lov å være uenig. Anonymkode: 3f43b...8b1 Og det må denne brukeren få lov til også,skulle jeg mene.Eller er det bare de som ikke er enige med henne som skal få skrive innlegg her?
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #48 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (1 minutt siden): Jeg er ikke alene om å definere denne oppførselen som mobbing. Du er ikke alene sier du, så du står samlet med fler... mens vi som mener det motsatte, og EF i flertall i tråden, vi får beskjed om at dette er kun vår egen mening og vi står alene. Du viser jo akkurat samme type adferd som det som påpekes. Anonymkode: 3f43b...8b1
Anonym bruker Skrevet 26. april 2023 #49 Skrevet 26. april 2023 Østerdølen skrev (Akkurat nå): Og det må denne brukeren få lov til også,skulle jeg mene.Eller er det bare de som ikke er enige med henne som skal få skrive innlegg her? Må du kverulere? I akkurat denne tråden? Anonymkode: 3f43b...8b1
Østerdølen Skrevet 26. april 2023 #50 Skrevet 26. april 2023 Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Må du kverulere? I akkurat denne tråden? Anonymkode: 3f43b...8b1 Kverulere?Fordi jeg påpeker at denne brukeren har lik rettighet som du?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå