Gå til innhold

Flere som vurderer å slette brukeren sin?

Anbefalte innlegg

Jeg åpner tråder med interessante tema, men så er det bare kverulering og avsporinger. Tråder jeg selv starter blir også fort ødelagt. Er det innenfor forumreglene å avspore innlegg etter innlegg? I så tilfelle takker jeg bare for meg. Gidder ikke bruke tid på dette.

Anonymkode: 3593b...b83

Fortsetter under...

Det har blitt sånn at om jeg ser at det er 3-4 sider på kort tid så gidder jeg ikke gå inn på tråden fordi da er forumkverulanten i gang og det gidder jeg ikke bruke tiden min på. 

Jeg sletter ikke brukeren min, men er her inne mye mindre enn før.

Anonymkode: 930ac...0a5

Jeg synes det er kjempetrist det som skjer nå. Jeg har vært her i mange år, så mange at jeg sannsynligvis burde ha listet meg ut for lengst....  og har aldri opplevd maken. Jeg sletter meg nok heller ikke, men det er minimalt med hva jeg gidder å skrive for tiden. 

Anonymkode: 0d9ab...eba

Jeg sletter meg nok ikke, med det første i hvert fall. Men jeg gidder sjelden å engasjere meg noe særlig i tråder lenger, for de blir veldig ofte kverulert i hjel, noe som er skikkelig synd for hi. Å opprette egne tråder gjør jeg sjeldnere og sjeldnere. Jeg skjønner ikke at så massive avsporinger konstant ikke får følger. Jeg skulle ønske at alle bare kunne overse det og ikke bli med på kveruleringsdansen, det er jo ikke noe gøy hvis ingen gidder å respondere.

Anonymkode: 9b958...758

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg sletter meg nok ikke, med det første i hvert fall. Men jeg gidder sjelden å engasjere meg noe særlig i tråder lenger, for de blir veldig ofte kverulert i hjel, noe som er skikkelig synd for hi. Å opprette egne tråder gjør jeg sjeldnere og sjeldnere. Jeg skjønner ikke at så massive avsporinger konstant ikke får følger. Jeg skulle ønske at alle bare kunne overse det og ikke bli med på kveruleringsdansen, det er jo ikke noe gøy hvis ingen gidder å respondere.

Anonymkode: 9b958...758

Du er inne på noe der. Og det skal jeg bli flinkere til. 

Anonymkode: 0d9ab...eba

Jeg sletter meg ikke, men jeg ignorerer så godt jeg kan de avsporingene og kveruleringene som oppstår og prøver heller å svare HI på hennes problemstilling., og jeg svarer ikke de som siterer meg om det er spekulasjoner eller kverulering. Om ingen svarer skikkelig i trådene så blir det jo bare visvas tilslutt. 

Anonymkode: 6de37...132

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Enig, det er jo en som ødelegger alle tråder her, helt håpløst. 

Anonymkode: 3f43b...8b1

Hun er den første grunnen på 9 år at jeg vil slette brukeren min. Hun ødelegger for alle. Men har bruker på kvinneguiden, så derfor er jeg mer der for tiden. 

Anonymkode: a6e34...23a

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg begynner å bli mektig lei disse klagetrådene. Kan dere ikke bare slette brukerne deres istedenfor å klage sånn? Ingen vil tvinge dere til å være her. 

Anonymkode: 92397...c39

Kan ikke du bare la være å gå inn på tråder som gjør deg lei? Overskriften gir en grei indikasjon på hva tråden handler om. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg begynner å bli mektig lei disse klagetrådene. Kan dere ikke bare slette brukerne deres istedenfor å klage sånn? Ingen vil tvinge dere til å være her. 

Ingen tvinger deg til å gå inn på tråden. Du bestemmer ikke hva andre skal lage tråder om. 

Anonymkode: edec4...aa6

Annonse

Ingen tvinger deg til å gå inn på tråden. Du bestemmer ikke hva andre skal lage tråder om. 

Nei, det samme gjelder vel alle dere sytere også? Som lager tråd på tråd om hvor ille det er her, en som ødelegger alt osv. Viss dere er så lite her inne som dere påstår, hvordan får dere med dere all denne "ødeleggingen" da? Eller har dere bare bestemt dere for at denne personen skal tas, koste hva det koste vil?

Og det er jo så vanvittig barnslig når man må informere hele verden om at dere ikke vil være her inne, det er jo helt opp til dere det. Er kun for oppmerksomhet det gjøres, ikke noe annet.

Østerdølen skrev (4 minutter siden):

Nei, det samme gjelder vel alle dere sytere også? Som lager tråd på tråd om hvor ille det er her, en som ødelegger alt osv. Viss dere er så lite her inne som dere påstår, hvordan får dere med dere all denne "ødeleggingen" da? Eller har dere bare bestemt dere for at denne personen skal tas, koste hva det koste vil?

Og det er jo så vanvittig barnslig når man må informere hele verden om at dere ikke vil være her inne, det er jo helt opp til dere det. Er kun for oppmerksomhet det gjøres, ikke noe annet.

Vi er her mindre. Er det vanskelig å skjønne at man benytter et forum mindre når man ikke trives her? Når man har en fellesnevner som gjør at man mistrives er det greit å snakke om det.

Denne tråden er enkel å unngå om man er lei ‘klaging’ da overskriften sier tydelig hva den handler om, mens vår frustrasjon går ut på at altfor mange tråder blir overtatt av kverulering og hersketeknikk. 

Østerdølen skrev (9 minutter siden):

Har ikke klagd et eneste sted, så det der får du adressere noen andre. Forøvrig helt enig med denne:

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Denne tråden er enkel å unngå om man er lei ‘klaging’ da overskriften sier tydelig hva den handler om, mens vår frustrasjon går ut på at altfor mange tråder blir overtatt av kverulering og hersketeknikk. 

Vi er her mindre. Er det vanskelig å skjønne at man benytter et forum mindre når man ikke trives her? Når man har en fellesnevner som gjør at man mistrives er det greit å snakke om det.

Kanskje vi som er lei mobbingen av enkelte brukere kan få nok og si fra til slutt? Det er nok nå! Skjønner du ikke det? Disse trådene om hvor lite dere er her, er bare å lage dårlig stemning her inne, istedenfor å vokse opp og innse at forumet ikke er for deg alene, eller for dere sytere som drar andre ned med å opprette disse trådene. På tide å se deg selv i speilet nå. 

Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Kanskje vi som er lei mobbingen av enkelte brukere kan få nok og si fra til slutt? Det er nok nå! Skjønner du ikke det? Disse trådene om hvor lite dere er her, er bare å lage dårlig stemning her inne, istedenfor å vokse opp og innse at forumet ikke er for deg alene, eller for dere sytere som drar andre ned med å opprette disse trådene. På tide å se deg selv i speilet nå. 

Halleluja og Amen til det!

Østerdølen skrev (1 time siden):

Det er jo tydelig når man går inn en gang i blant og alle trådene man klikker på er ødelagt av brukeren. Da er det jo bare å gå ut igjen. Jeg merker jeg er innom sjeldnere og sjeldnere, er jo ingen tråder det går an å følge mer pga det her. Og opprette egen er nytteløst da brukeren iler til og ødelegger der og. 

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Det er jo tydelig når man går inn en gang i blant og alle trådene man klikker på er ødelagt av brukeren. Da er det jo bare å gå ut igjen. Jeg merker jeg er innom sjeldnere og sjeldnere, er jo ingen tråder det går an å følge mer pga det her. Og opprette egen er nytteløst da brukeren iler til og ødelegger der og. 

Javel, det er din opplevelse av forumet. Andre opplever det anderledes. Selv om DU opplever det slik, er det ikke automatisk en sannhet, det er bare en subjektiv opplevelse av noe.

Så da kan man vel la vær å komme inn her da, lese tråder og i hvertfall la vær å skrive sutretråd etter sutretråd, som rett og slett er mobbing av en enkeltbruker. Ta ansvar, oppfør deg som en voksen og trekk deg ut, uten å måtte annonsere til hele verden at du skal det og hvorfor. For min del er kun ødeleggende, slik DERE driver på nå og har gjort det i LAAAAAAAANG tid!

Ren nysgjerrighet?

Hvorfor kunngjøre at forumet ikke svarer til forventningene?

Er dere vant med masse oppmerksomhet og være populære? Så kommer dere hit og oppdager at dere ikke er den kule? Dere prøver en tid men oppdager at dere ikke klarer å bli kul. Så da kunngjør dere i siste desperate forsøk på oppmerksomhet at dere skal slette dere?

Anonymkode: 43c1e...947

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Si fra til slutt? Det blir da hylt opp om mobbing hver gang noen våger å lufte frustrasjonen sin. Og at du mener at noe er nok er fullstendig irrelevant. 

Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Ren nysgjerrighet?

Hvorfor kunngjøre at forumet ikke svarer til forventningene?

Er dere vant med masse oppmerksomhet og være populære? Så kommer dere hit og oppdager at dere ikke er den kule? Dere prøver en tid men oppdager at dere ikke klarer å bli kul. Så da kunngjør dere i siste desperate forsøk på oppmerksomhet at dere skal slette dere?

Anonymkode: 43c1e...947

Du har et stykke igjen før hersketeknikken sitter. 

Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Si fra til slutt? Det blir da hylt opp om mobbing hver gang noen våger å lufte frustrasjonen sin. Og at du mener at noe er nok er fullstendig irrelevant. 

Du har et stykke igjen før hersketeknikken sitter. 

Tråder som går på å henge ut enkeltbrukere er en type frustrasjon vi ikke trenger her en gang i uka. Dessuten må du være nesten sykelig opptatt av enkelte brukere her, og det er helt tydelig at problemet da ikke ligger på den du ikke kan forholde deg normalt til. Det er ikke tvil om hvem som eier det problemet, så den frustrasjonen aka mobbingen blir enda mer irriterende for flere av oss nå. Det er forpesting av forumet å syte dag inn og ut. Tror du virkelig at alle har like stor sans for alle her? Det er noen som helt sikkert irriterer de fleste, men de ranter ikke om det hele tiden! Jeg syns det er utmerket at flere gir uttrykk for at nok er nok her nå. 

Østerdølen skrev (32 minutter siden):

Javel, det er din opplevelse av forumet. Andre opplever det anderledes. Selv om DU opplever det slik, er det ikke automatisk en sannhet, det er bare en subjektiv opplevelse av noe.

Så da kan man vel la vær å komme inn her da, lese tråder og i hvertfall la vær å skrive sutretråd etter sutretråd, som rett og slett er mobbing av en enkeltbruker. Ta ansvar, oppfør deg som en voksen og trekk deg ut, uten å måtte annonsere til hele verden at du skal det og hvorfor. For min del er kun ødeleggende, slik DERE driver på nå og har gjort det i LAAAAAAAANG tid!

Vi er flere som har den oppfatningen, som du ser. Jeg regner med at du skjønner at de som skriver som anonym ikke er en og samme person. 

Og hvorfor skal din oppfatning av at klagetrådene er ødelggende være greit å annonsere mene andre sin frustrasjon over at seriøse tråder gang etter gang ikke er lov å lufte? Hvorfor kan ikke du holde deg unna de trådene? 

Østerdølen skrev (51 minutter siden):

Der er jo ikke bare meg, det er mange med med. Forumet er jo nærmest dødt nå. Og skal virkelig en forstyrret person få herje som den vil å ødelegge et helt forum? Pluss noen standard trollere som heier fram denne? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...