Gå til innhold

Er de her sneakersene fine?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

De er ikke gode nok å gå i, lite demping.

Jeg har både sorte og hvite sko fra Sketchers, med god demping. Du får sko i flere prisklasser fra dette merket også, så om du ønsker god demping må du gå for det.

https://skechers.no/collections/sko-til-damer

Anonymkode: 664ca...54b

Annonse

Når noe blir beskrevet ‘med trendy detaljer’ kan man godt gå ut fra at de ikke er særlig trendy 🤪

Jeg syns ikke de var fine, ser også for meg at de kan slå an på sykehjemmet som ‘nette vårsko’. 

Anonymkode: f3e74...6fd

Annonse

Anonym bruker skrev (23 timer siden):

Når noe blir beskrevet ‘med trendy detaljer’ kan man godt gå ut fra at de ikke er særlig trendy 🤪

Jeg syns ikke de var fine, ser også for meg at de kan slå an på sykehjemmet som ‘nette vårsko’. 

Anonymkode: f3e74...6fd

Nette vårsko med raffe detaljer. Det er Olga på sykehjemmets favoritt. Jeg syntes ikke disse var helt der men jeg skjønner hva du mener🤣

Endret av amandine
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Roots er absolutt ikke noe kvalitetsmerke, bare sånn til info. Og nei, jeg likte heller ikke utseendet, dette er egentlig noe mora mi på 90 kunne likt. Sorry! 

Anonymkode: 6413d...b51

Roots er jo kjempekvalitet! Har flere par derfra som har vart i flere år.

Anonymkode: 01db5...22a

Anonym bruker skrev (På 26.4.2023 den 20.14):

Roots er absolutt ikke noe kvalitetsmerke, bare sånn til info. Og nei, jeg likte heller ikke utseendet, dette er egentlig noe mora mi på 90 kunne likt. Sorry! 

Anonymkode: 6413d...b51

Hva er galt med Roots? Kanskje jeg er mora di på 90 😁

Hi

Anonymkode: 44d41...f65

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...