Gå til innhold

Noen her som bruker hormonplaster Estalis? Begynt å klø så innmari

Anbefalte innlegg

Brukt hormonplaster i flere år nå  (halleluja by the way - anbefaler alle damer å ta det i overgangsalderen, forandret mitt liv!)

Men, det klør så mye for tiden. Blir rødt og irritert under plasteret. Har andre opplevd dette? Reagerer huden plutselig på østrogenet mon tro?

Anonymkode: 6b5c1...294

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Brukt hormonplaster i flere år nå  (halleluja by the way - anbefaler alle damer å ta det i overgangsalderen, forandret mitt liv!)

Men, det klør så mye for tiden. Blir rødt og irritert under plasteret. Har andre opplevd dette? Reagerer huden plutselig på østrogenet mon tro?

Jeg ble nysgjerrig på hallelujaeffekten, fortell gjerne mer. Er selv i overgangsalder.

Anonymkode: 443cf...d48

HvittHus skrev (6 timer siden):

Vil tro du heller har begynt å reagere på limet. Bruker Estalis selv, men klarer meg foreløpig greit selv om jeg har problemer med å tåle lim i plaster. 

Takk for svar, du har antageligvis rett. Da er det ingen vei utenom å slutte eller finne alternativer?

Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg ble nysgjerrig på hallelujaeffekten, fortell gjerne mer. Er selv i overgangsalder.

Anonymkode: 443cf...d48

Hjernetåke forsvinner, tørre slimhinner forsvinner, humørsvingninger forsvinner, hetetokter forsvinner, dårlig søvn forsvinner nesten. Helt fantastisk. HALLELUJA. Gå til gynekolog med peiling. Fastlegen min var totalt uvitende. Snakker bare om den eldgamle forskningen som snakker om kreftfare

Annonse

Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Takk for svar, du har antageligvis rett. Da er det ingen vei utenom å slutte eller finne alternativer?

Du kan prøve å dele plasteret i to for på den måten å få mindre flate som irriterer huden. Evnt prøve om det er noe sted på kroppen som tolererer plasteret bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...