Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #1 Skrevet 25. april 2023 Ved sjøen? I skogen? I underganger?Eller ved helt rene bakgrunner? Kom gjerne med gode tips. Hva bør jeg spesielt passe på? Vi skal ta bildene selv. Anonymkode: 7a43e...78f
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #2 Skrevet 25. april 2023 Gjerne på steder som betyr noe for konfirmanten, i penklær. F.eks kan fotografen ligge under konfirmanten når hun hopper på trampolinen i bunad, eller konfirmanten kan hoppe på bmx sykkel i dress, drible en fotball på gressplenen i bunad osv. Noen oppstilte bilder må man jo også ha, og hva som blir bakgrunnen kommer jo an på hvor dere er. Alt fra et blomstrende epletre til fjæra er fint. Pass på lys og skygger i ansiktet. Anonymkode: 0e0cf...7b8
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #3 Skrevet 25. april 2023 Vi skal ta noen ved sjøen og noen i «blomsterhagen» ved lokalet vi leier. Anonymkode: bce96...0ce
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #4 Skrevet 25. april 2023 Jeg ville også tatt noen med kirken eller rådhuset i bakgrunnen, der seremonien skal være. De fineste bildene vi fikk var nærbildene, hvor bakgrunnen var ufokusert, brukte fotograf. Anonymkode: 52d15...f4e
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #5 Skrevet 25. april 2023 Vi har tatt på gården jeg er oppvokst på, gamle bygninger med murstein , gamle tredører, ved steingard og med vannet Anonymkode: ce79b...a19
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #6 Skrevet 25. april 2023 Jeg synes det er rart å ta konfirmasjonsbilder fra noe annet enn selve stedet for seremoni eller fest og på en annen dag. Anonymkode: a57d1...beb
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #7 Skrevet 25. april 2023 Vi tok mange konfirmasjonsbilder noen uker før selve dagen. Da hadde vi god tid og ingen var stresset. Ble mange fine bilder. Men vi tok også fra dagen. Og da hadde vi flere bilder å velge mellom. Anonymkode: ff0d4...df5
Anonym bruker Skrevet 25. april 2023 #8 Skrevet 25. april 2023 Jeg syns det blir finest med bilder som har noe med konfirmanten å gjøre. Min ene datter ville ta bilder på hytta, så vi tok på oss finstasen noen dager etter og tok bilder. Hun endte opp med å velge ett bilde tatt i hagen til en nabo. Jeg tok egentlig bildene bare for å blidgjøre naboen, men det var bilde konfirmanten selv ønsket å bruke. Skjønner godt hvorfor naboen stoppet oss, vi sykla rundt halve stedet i bunad og gummistøvler (mye huggorm der hun ville ta bilder, så noen ble tatt med gummistøvler og noen skiftet hun når vi så skoa. Min andre datter valgte ett bilde tatt i grøftekanten nedenfor huset vårt. Noen få meter unna E-18. hun så blomsterenga i grøftekanten noen dager før og ville ha ett bilde derifra, det ble veldig fint. Tok bilder flere steder, ved kirken og der vi feiret. Så vi hadde ett stort utvalg. Anonymkode: ebfa9...df7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå