Gå til innhold

Du inviteres til fest

Anbefalte innlegg

Skrevet

og dresskoden er "ta på deg det antrekket du har i skapet og aldri får brukt". Her stiller jeg i galla med paljetter og det hele. Muligens en liten tiara. Mannen kommer i nissepysj. Hva kommer du i?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jeg nesten ta brudekjolen, tror jeg. Den har hengt der i nesten 20 år nå. Jeg har også en sykkelbukse jeg kunne brukt, forresten. 

Skrevet

Mannen kommer i joggebukse og fotballtrøye. Jeg kommer i jumpsuit som viser litt for mye kløft og litt for høye hæler. 

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Mandarinfarget frottépysj. 

😂 Kan man kjøpe det uten å bli straffet? 

Skrevet
frk Nilsen skrev (Akkurat nå):

😂 Kan man kjøpe det uten å bli straffet? 

Pass deg, ellers kommer jeg og pysjen min og spøker!😂

Skrevet

Brudekjolen. Var en som solgte en nydelig brudekjole til 500 kr,så da kjøpte jeg den selv om kjæresten ikke har fridd enda.

Anonymkode: 7578d...21a

Skrevet
sug lut skrev (Akkurat nå):

Pass deg, ellers kommer jeg og pysjen min og spøker!😂

Regner med den er en str for liten med bar mage

Skrevet (endret)

Å gud da kunne jeg endelig ha fått brukt batikkskjorta og matchende batikkskjørt som jeg kjøpte på en alternativ butikk i utlandet i -92😍 gikk masse med det i mine yngre dager da jeg var medlem av både blitz og natur og ungdom 🤣

Endret av Sommerkroppen 2029
Skrevet

Vanskelig. Bunaden blir berre brukt ein gong i året, så eg ville kanskje nytta høvet til å bruke den. 17. maikjole som minste seier, ho ikkje i sitt liv sett bunader andre dagar.

Skrevet

Kommer i en Liverpool-drakt som jeg har arvet av pappa. (Hyypiä) Og en leopard tights som jeg fikk i gave for kødd en gang, den er altså så stygg at jeg finner ikke ord. 

Skrevet
Leverpostei skrev (9 minutter siden):

Da må jeg nesten ta brudekjolen, tror jeg. Den har hengt der i nesten 20 år nå. Jeg har også en sykkelbukse jeg kunne brukt, forresten. 

Begge deler på en gang burde vel gå greit? Ellers er det muligheter for å skifte i løpet av kvelden.

Skrevet
Elizabeth skrev (3 minutter siden):

Kommer i en Liverpool-drakt som jeg har arvet av pappa. (Hyypiä) Og en leopard tights som jeg fikk i gave for kødd en gang, den er altså så stygg at jeg finner ikke ord. 

Å gud for en kombo! Regner med du har noen punps du aldri bruker til å toppe dritten.

Skrevet
sug lut skrev (12 minutter siden):

Mandarinfarget frottépysj. 

Sluttet de ikke å lage frottépysj på 70-tallet en gang?

Skrevet
frk Nilsen skrev (2 minutter siden):

Å gud for en kombo! Regner med du har noen punps du aldri bruker til å toppe dritten.

Om hun ikke har kan hun låne mine kongeblå, semska platåpumps. 

Skrevet (endret)
frk Nilsen skrev (3 minutter siden):

Nei, der går grensa😄

Endret av Elizabeth
Trykkleif
Skrevet
Himmel og hav skrev (Akkurat nå):

Sluttet de ikke å lage frottépysj på 70-tallet en gang?

Var derfor jeg ble så lykkelig over å finne den, haha, så bare måtte ha den. Men den er for varm å sove i og om man ikke er to år gammel er det visst ikke greit å gå i offentlig. Jeg vil gjerne vise den fram så send invitasjonen!

Skrevet

Da tror jeg at jeg må ha på meg den ekstra stygge julegenseren, den med bling og glitter, og som i tillegg er en genser som innholder logo og annet for en fotballklubb. Fikk den til jul av sønnen en gang. Har noen sølvfargete og glitrende pumps jeg har tatt vare på siden 90-tallet som også kan få lufte seg. Vet ikke hva jeg kunne hatt på nedentil, men tror ikke jeg tør å komme med rumpa bar. Skulle gjerne kommet i brudekjole også, men den får jeg neppe på meg.

Skrevet
sug lut skrev (37 minutter siden):

Var derfor jeg ble så lykkelig over å finne den, haha, så bare måtte ha den. Men den er for varm å sove i og om man ikke er to år gammel er det visst ikke greit å gå i offentlig. Jeg vil gjerne vise den fram så send invitasjonen!

Jeg har en onepiece i fleece, brun med hette med horn og rød nese. Den bor på hytta og er faktisk på ganske ofte når jeg kommer dit og det er kaldt. Siden ingen ser meg, er jeg med glede Rudolf. Kanskje din pysj også kan flytte til hytta?

Skrevet
Iiiiik skrev (7 minutter siden):

Jeg har en onepiece i fleece, brun med hette med horn og rød nese. Den bor på hytta og er faktisk på ganske ofte når jeg kommer dit og det er kaldt. Siden ingen ser meg, er jeg med glede Rudolf. Kanskje din pysj også kan flytte til hytta?

Hm... Men der bor allerede - etter innstendig lobbyvirksomhet fra barn - min onepiece 😂. Dog uten horn. Og nese. Du må være et syn.

Skrevet

En utfordringen med kleskoden er at majoriteten av de klærne har krympet 🙈 Stiller derfor i en buksedress med åpen glidelås i full sprik. Pimpes opp med en vest i kaninpels av alle ting, ett underlig loppemarkedkjøp jeg fremdeles lurer på hvorfor. 

Anonymkode: 1f734...c54

Skrevet

Her blir det nok den grønne strømpebuksa til bunaden, leopardmønstret tunika med en grå poncho over. På føttene et par slitte fjellsko.

Anonymkode: dd1ff...86e

Skrevet

Da blir det en åletrang joggedress fra Hummel i gult og brunt med press og sleng jeg har arvet fra bestefar. Glinsende stoff er det også. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Her blir det nok den grønne strømpebuksa til bunaden, leopardmønstret tunika med en grå poncho over. På føttene et par slitte fjellsko.

Anonymkode: dd1ff...86e

Bør man spørre hvorfor NOEN eier leopardmønstret tunika?😂

Skrevet

En skikkelig tjukk og tung silkemorgenkåpe fra 1975, innkjøpt i Japan av min far- som gave til min mor. Både stil og farge skriker 70-tallet og japansk versjon av Dynastiet. Måtte naturligvis stylet håret deretter. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...