Gå til innhold

Hvilken tråd har dere ledd mest av her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg finner mange tråder her underholdende, men jeg sitter ikke og ler høyt av særlig mange. Siste jeg lo av var Tesla - tråden for noen dager siden. Tror tittelen på tråden var "Tesla-eiere er idioter" eller noe sånt. 

Så var det en bruker her som lagde en del morsomme tråder, men da ble hun beskyldt for å være troll hele tiden, og nå er hun selvsagt borte...

De morsomste trådene er når noen skriver om hvor mye de bruker på ferie, hva de jobber med og hvor mye de tjener. 

Ps. Så at Tesla- tråden ble opprettet i går. 

Endret av ReneRene

Husker ikke helt, men jeg lo litt av den tråden der hun som skulle på ferie til Finland, lurte på hva hun måtte kjøpe med seg av matvarer, bleier, shampoo og såpe og sånt for en uke der.

Anonymkode: 0948b...e8f

Annonse

Den med uheldige opplevelser med blant annet om han som tissa på undulaten sin og den med adventsstaken med de tre vise menn med lysene litt uheldig plassert var hysterisk morsom. Begrepet erigert penis mista til slutt mening.  

Anonymkode: 4dcd9...984

Annonse

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hun som hadde ei svigerinne som hadde kjøpt inn EN pakke pinnekjøtt til julemiddag for 14 personer eller noe sånt. 

Anonymkode: aa20b...8b3

Jula er uuttømmelig. Nå kom jeg på hun som skulle ha med egen pizza til julemiddag som hun mente det var helt greit å få lage på vertskapets kjøkken.

Endret av sug lut

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...