Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Kjenner jeg gruer meg 😟 På forhånd forestiller jeg meg at jeg sannsynligvis blir avvist. Det er jo skrekken, egentlig 😅 Har ikke datet på 5 år, da min første pri har vært de to barna mine. Dere som er ny på dating. Noen råd til en uerfaren? Anonymkode: 62cb9...0dc
ReneRene Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Ja. Vær hyggelig uten å overdrive. Ikke føl deg presset til å snakke - da blir det bare tull og du kommer til å si ting du angrer på. Ikke still en haug med spørsmål heller, for det er ikke et intervju du skal på. Det beste er å fortelle om en hendelse eller opplevelse og så stille spørsmål ut fra det. Vær avslappet og tenk litt på kroppsspråket ditt. Du kan jo åpne med å si noe om at du ikke har datet på en stund på grunn av barna. Da bør det være litt lettere å stille spørsmål til den du dater. Som hans tanker om dating, hva han prioriterer i livet sitt osv. mht interesser, venner osv. Tilslutt så vil jeg si at det går helt sikkert bedre enn du frykter, og det er mye bedre å virke litt usikker og forsiktig enn å være for frempå og selvsikker på første date.
Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #3 Skrevet 24. april 2023 Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Kjenner jeg gruer meg 😟 På forhånd forestiller jeg meg at jeg sannsynligvis blir avvist. Det er jo skrekken, egentlig 😅 Har ikke datet på 5 år, da min første pri har vært de to barna mine. Dere som er ny på dating. Noen råd til en uerfaren? Anonymkode: 62cb9...0dc Bare vær deg selv. Gjør ikke noe å si at du er litt nervøs. Det er nok han også. Første date er alltid litt kleint, men stort sett så går det greit. Anonymkode: f9598...58a
Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Tenk på at det er like viktig at du finner ut om du liker ham som motsatt! Og at det er spennende å bli kjent med en ny mann uansett hvordan det ender. Anonymkode: 40efe...49d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå