Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #1 Skrevet 24. april 2023 Min sønn ble operert for noen år siden da den ene testikkelen ikke var der den skal. Etter en stund forsvant den opp igjen og vi fikk beskjed at det var noe de ikke ville operere igjen og at det ikke skal være noe farlig at den ikke er nede. Klarer ikke helt å slå meg til ro med det i hvertfall når jeg leser på nett at det ikke er bra at de ikke var nede. Noen med erfaring? Anonymkode: 8b1f1...41c
Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #2 Skrevet 24. april 2023 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Min sønn ble operert for noen år siden da den ene testikkelen ikke var der den skal. Etter en stund forsvant den opp igjen og vi fikk beskjed at det var noe de ikke ville operere igjen og at det ikke skal være noe farlig at den ikke er nede. Klarer ikke helt å slå meg til ro med det i hvertfall når jeg leser på nett at det ikke er bra at de ikke var nede. Noen med erfaring? Anonymkode: 8b1f1...41c Hvor gammel er han? Anonymkode: 3a91e...062
Anonym bruker Skrevet 24. april 2023 #4 Skrevet 24. april 2023 Anonym bruker skrev (10 minutter siden): 9 år Anonymkode: 8b1f1...41c De faller kanskje ned etterhvert. Merkelig svar fra en lege. Anonymkode: 3a91e...062
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå