Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #1 Skrevet 23. april 2023 Er det mye mer av det der? Sånn at man må sjekke sko osv, eller er det ikke mer enn her det er bare at mange der er veldig giftige? Anonymkode: d57b8...b82
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #2 Skrevet 23. april 2023 Vel. Dette er i alle fall hovedårsaken til at jeg aldri kommer til å reise til Australia, selv om jeg egentlig svært gjerne skulle. New Zealand, derimot! Anonymkode: 3957d...9a9
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #3 Skrevet 23. april 2023 Det er nok mer slanger her enn hjemme da det er et annet klima. Det er sikkert mer edderkopper også. Jeg studerte der i to år (bynært område) og så aldri en slange. Vi dunket alltid skoene for sikkerhets skyld, men jeg kjenner ingen som fant en edderkopp i skoen og vi gikk ikke rundt og uroet oss for giftige dyr. De er mer redd for oss enn vi er for dem. Har truffet på både Huntsman og Redback, men bare et par ganger. Det er mer eksotisk der enn hjemme med blant annet trær fullt av papegøyer og kakaduer som tuslet rundt på skoleplassen Et absolutt flott land som kan anbefales. Anonymkode: eba8f...384
Anonym bruker Skrevet 23. april 2023 #4 Skrevet 23. april 2023 Jeg har bodd der - midt i bushen. Vi tømte skoene våre før vi tok dem på og hadde myggnett på alle vinduer. Ellers var det lite vi merka dem. Hadde en huntsman inne og noen slanger i hagen men man tenker ikke over det i hverdagen. Anonymkode: 42bdf...1d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå