Gå til innhold

Magiske kluter - hvor får man tak i?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvor man får tak i magiske kluter i fysisk butikk (Bergen eller omegn)? Det jeg er ute etter er kluter som er pakket i små firkanter og som blir vanlig størrelse når man tilsetter vann. Jeg har sett dette flere plasser, men nå som jeg er på jakt etter dette finner jeg det ikke... Noen som vet hvor man finner slike?

Anonymkode: 89414...77d

Fortsetter under...

Skrevet

På Normal selger de sånne 😊

Anonymkode: 3c2ac...1e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

På Normal selger de sånne 😊

Anonymkode: 3c2ac...1e6

Takk for tips. Da stikker jeg innom der og leter etter :)

Skrevet

Takk for tips. Jeg visste ikke at de fantes som kjøkkenkluter også. Ser ut som disse kanskje bare er pakket tett og ikke trenger vann for å bli større? Er de på Normal også slik?
De trenger ikke være firkantet, men jeg er interessert i vaskekluter for barn. De er pakke i små firkanter/rundinger og trenger vann for å bli riktig størrelse. De har barnemotiv trykket på.

Skrevet

Nille, kid, princess, vita kanskje, europris kanskje, rusta kanskje. jula kanskje. Ellers på nett. 😊

Anonymkode: 876ab...cf0

Annonse

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Nille, kid, princess, vita kanskje, europris kanskje, rusta kanskje. jula kanskje. Ellers på nett. 😊

Anonymkode: 876ab...cf0

Takk for tips :)Må ha det fra fysisk butikk. Har sett i de fleste av nettbutikkene til de fysiske butikkene uten å finne, men det er jo ikke sikkert de laster inn alle småvarer inn i nettbutikken. Får ta meg en runde om jeg ikke finner på Normal. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Takk for tips. Jeg visste ikke at de fantes som kjøkkenkluter også. Ser ut som disse kanskje bare er pakket tett og ikke trenger vann for å bli større? Er de på Normal også slik?
De trenger ikke være firkantet, men jeg er interessert i vaskekluter for barn. De er pakke i små firkanter/rundinger og trenger vann for å bli riktig størrelse. De har barnemotiv trykket på.

Aha. Jeg skjønte ikke at du mente vaskekluter! 
Da støtter jeg normal. De har feks LOL, Frost, Paw Patrol osv. Ligger ved såper ol til barn, som regel. 
Ellers har jeg kjøpt på apotek før. Apotek 1 bla. 

Kjøkkenklutene jeg linket til MÅ ikke ha vann for å åpnes, men dyppes i vann og vris opp. Da blir de ganske normal klutstørrelse. 

Anonymkode: e7d84...1ce

Skrevet

Vet apoteket solgte dette før. Både Apotek 1 og Boots. Og også sett dette på Normal. 

Anonymkode: 98454...8bc

Skrevet

Fant på Normal :) Tusen takk for tipset :) 

Skrevet

Dollarstore

Anonymkode: e85fa...e7a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...