Gå til innhold

Har dere tiktok?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei  voksen dame som nettopp har lastet ned tiktok. Jeg er målløs. Voksne mennesker sitter på live og krangler og slenger dritt. Det er så flaut. Det blir ikke mer tiktok på meg. 

Anonymkode: fc6e7...775

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, har nok med snap og instagram. Blir ikke nysgjerrig heller, om noen snakker om hva de har sett på tiktok. 

Anonymkode: 1abfb...5b2

Skrevet

Nei har ikke tiktok.  Kommer aldri til p ta det

Anonymkode: e0268...d6d

Skrevet

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 87ffb...82b

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Selvfølgelig ikke. 

Anonymkode: 87ffb...82b

Jeg trodde det var mest ungdommer på tiltok, men der tok jeg feil. Men det er ikke noe for meg heller. Men har iallefall prøvd det 

Skrevet
Anonym bruker skrev (27 minutter siden):

Jeg er ei  voksen dame som nettopp har lastet ned tiktok. Jeg er målløs. Voksne mennesker sitter på live og krangler og slenger dritt. Det er så flaut. Det blir ikke mer tiktok på meg. 

Krangler og slenger dritt på tik tok

Det har jeg bare sett her inne! 😂

Hva har du søkt på, lurer jeg på. 

Du kan velge deg kategorier vettu. 

Jeg har tiktok, men ser ikke på. Det tar aldri slutt med snutter, så hjernen min vil ha mer og mer. 

Anonymkode: 55f4f...9ef

Skrevet

Nei, jeg har ikke det. Jeg har indtagram, snapchat og facebook, og synes de platformerne er ok. Tiktok har ikke interessert meg.

Nå er det i tillegg ikke lov for oss å ha tiktok på jobbmobilen - som er den eneste mobilen jeg har. Da utgår det også av den grunnen. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Krangler og slenger dritt på tik tok

Det har jeg bare sett her inne! 😂

Hva har du søkt på, lurer jeg på. 

Du kan velge deg kategorier vettu. 

Jeg har tiktok, men ser ikke på. Det tar aldri slutt med snutter, så hjernen min vil ha mer og mer. 

Anonymkode: 55f4f...9ef

Har ikke søkt etter noen. Har ramlet inn på noen live stream. Og der kommer familie problemer og alt frem 🙈

Skrevet

TikTok er den morsomste appen jeg har hatt noensinne, men den tar for mye tid, og er veldig avhengighetsskapende, så jeg måtte slette den her om dagen. Det morsomme med TT er at aldersspennet er så utrolig stort, og den brukes av alle aldersgrupper, pensjonister, middelaldrende, ungdommer, alle. 

Anonymkode: f4640...3ca

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

I alle dager??? Hva er det du har vært borti? Aldri opplevd dette på tiktok. 

Anonymkode: f4640...3ca

Skrevet

Nei, det er jeg for gammel til. 

Skrevet

Ja, men jeg ser stort sett bare på matlaging da.

Har prøvd mange mye ting jeg har sett der.

Nå i helga både cushed potatoes og chicken alfredo, veldig vellykkede oppskrifter som jeg kommet til å bruke igjen.

Du må tilpasse appen litt etter hva som interesserer deg, jeg har aldri sett på noen krangle der..

Anonymkode: 8db6b...4fe

Skrevet

Jeg har TikTok for å følge med på ungene og se hva de legger ut. Aldri orka å gå aktivt inn å søke opp ting for å scrolle rundt 

Anonymkode: adf07...4a7

Skrevet

Hadde det før, men avinstallerte den når man begynte å stille spørsmål ved hva som skjer med dataene man legger igjen der.
Har tjenestetelefon, og noen uker etter jeg fjernet appen fikk vi beskjed om at jobben anbefalte å ikke ha TikTok og Telegram på tjenestetelefonene

Anonymkode: d1fff...c32

Skrevet

Ja det har jeg.  Aldri kommet inn på noe av det du beskriver. Har stort sett mat/ drikketips, rengjøring, ryddehacks, morsomme videoer 

Skrevet

Algoritmen er veldig god, så ser du på et par videoer med krangling så vil du omtrentlig kun få videoer med det. 

Jeg får mye matvideoer, catrescue, stand up og morsomme familie/mann/kone videoer. 

Synes tik tok er gøyalt, men svisjer fort forbi dritt/krangling og ser aldri på live snutter

Anonymkode: b8006...16d

Skrevet
tante grusom master of law skrev (7 timer siden):

Nei, jeg har ikke det. Jeg har indtagram, snapchat og facebook, og synes de platformerne er ok. Tiktok har ikke interessert meg.

Nå er det i tillegg ikke lov for oss å ha tiktok på jobbmobilen - som er den eneste mobilen jeg har. Da utgår det også av den grunnen. 

Jøss, skrev du dette for meg? 

Anonymkode: 2bc35...2cc

Skrevet

Ja. Jeg har alle de sosiale medier barna har for å se hva det dreier seg om. Bruker appen veldig lite, men da vet jeg hvordan appene de har fungerer 

Anonymkode: 54c48...454

Skrevet

Tiktok er ikke så galt, kjekt for de som har 5 min til overs her og der. Men nå har jo både Youtube og Facebook fått småsnutter å da. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...