Gå til innhold

Ferie i Tyskland med barn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Tyskland er ett tragisk land å feriere i. Sur folk og mye dårlig mat. Men byen Lubeck synes jeg var så koselig og fin at jeg kunne vurdert å besøke igjen. 

Anonymkode: 5f496...f78

Så 83 millioner folk er sure og kjipe? 

Tragisk land å feriere i? Da har du ikke vært så mange steder i Tyskland. Tyskland er like stort som Norge i areal ca. Klarer du ikke finne på noe kjekt i et så digert land, nei da må du nok endre innstillingen din. 

Anonymkode: 3ad0a...019

Anonym bruker skrev (16 timer siden):

Så 83 millioner folk er sure og kjipe? 

Tragisk land å feriere i? Da har du ikke vært så mange steder i Tyskland. Tyskland er like stort som Norge i areal ca. Klarer du ikke finne på noe kjekt i et så digert land, nei da må du nok endre innstillingen din. 

Anonymkode: 3ad0a...019

Har vært på flere plasser og stortsett så er det grusom mat, sure folk. De er ikke akkurat kjent for å være gjestfrie tyskeren. Tungvindt med å må betale med kontanter, har vel kanskje blitt bedre. Er noen år siden sist gang jeg var der. Men etter å ha vært stortsett over hele verden er Tyskland den plassen jeg styrer unna.

Har vært på flere plasser og stortsett så er det grusom mat, sure folk. De er ikke akkurat kjent for å være gjestfrie tyskeren. Tungvindt med å må betale med kontanter, har vel kanskje blitt bedre. Er noen år siden sist gang jeg var der. Men etter å ha vært stortsett over hele verden er Tyskland den plassen jeg styrer unna.

Det må da være flere enn noen år siden - vi har ikke brukt kontanter i Tyskland på så mange år jeg kan huske og vi har besøkt omtrent hele landet. 
Hvis du kun greier finne grusom mat og syns alle tyskere er sure folk er det kanskje ikke Tyskland som er problemet?

Anonymkode: 7d277...567

Så merkelig, vet ikke hvor du har vært, men å betale med kort har da vært vanlig i hvert fall tjue år. Jeg har også spist veldig mye god mat i Tyskland, så jeg er helt uenig med deg. Ferske råvarer, selv på en røten, liten flyplasskafe fikk jeg nydelig mat. 

Jeg synes Tyskland er et undervurdert ferieland, mange koselige små dorfer der langs elvene, eller reis på f. eks miniatyr wunderland i Hamburg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...