Gå til innhold

Tesla eiere ER idioter

Anbefalte innlegg

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

Jeg kjører hver dag gjennom en flettesone og det er virkelig påfallende hvordan tesla-sjåfører tror det ikke gjelder dem. Hvis de kommer bak meg gasser de på for å komme foran meg. Og hvis trafikken går sakte klistrer de seg til bilen foran så ingen kan flette inn foran dem. 
Det er virkelig noe der med Tesla-eiere. 

Anonymkode: 323cc...d76

Eller kan det være at det er så mange av dem og at de er lette å kjenne igjen og at man derfor legger bedre merke til idiotene blant dem? 

Alle jeg kjenner som har Tesla er familiefolk og som regel er det kona i huset som kjører den så der passer ikke hissig mann 40 inn i hvert fall. 

Anonymkode: 74aef...f21

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Du sier høyt og tydelig at teslaeiere ER dumme. At du nå innser at det er du som fremstår ganske dum og prøver å ro deg i land er også ganske tydelig. 

Skriv det på kontoen for dumme utsagn og vær takknemlig for at du gjorde det på et anonymforum. 

Milde himmel. 

Anonymkode: f8cb4...3a0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Eller kan det være at det er så mange av dem og at de er lette å kjenne igjen og at man derfor legger bedre merke til idiotene blant dem? 

Alle jeg kjenner som har Tesla er familiefolk og som regel er det kona i huset som kjører den så der passer ikke hissig mann 40 inn i hvert fall. 

Påsken for fire år siden så jeg to familiefedre som sloss foran ladestasjonen, med familien som vitne i bilen. Familiefolk er ikke synonymt med høflige bilister. 
Artig for oss tilskuere innimellom. Politiet og full pakke. 

Skrevet

Enkelte bilmerker og modeller tiltrekker seg personer med visse egenskaper. Dette er selvsagt en generalisering og gjelder ikke alle, men en såpass stor del at det legges merke til. Ta f.eks. vitsen om blinklys som er ca slik: "Du synes du har en meningsløs jobb? Trøst deg med at et sted i Tyskland er der noen som monterer blinklys på Audi"

Da Tesla var relativ ny og det var lange køer for å kjøpe synes jeg veldig mange Tesla kjørte aggressivt i trafikken og trodde trafikkreglene bare var veiledende og ikke gjaldt for dem. Så for noen år siden ble Tesla "allemannseie". Nå ser du Teslaer som kjører sakte, som er usikre i trafikken osv. Det er selvsagt fortsatt noen som tror de eier verden, men jeg synes ikke lenger dette er gjennomsnittsinntrykket her for Tesla-sjåføren her jeg bor (i by). 

Skal man generaliserer er det mann 40 - 55, gjerne med en del penger, som kjører hensynsløst i trafikken. Har disse penger kjøper de seg gjerne en dyr og stor bil. I dette markedet synes jeg fortsatt dyre Audi dominerer. Ser man en dyr Audi et sted for det hadde vært smidig med fletting er sjansene store for at den ikke slipper deg inn. I saktekjøring med flere felt i en retning hopper den gjerne mellom feltene. Det gjelder ikke alle, men når det sees ofte nok får disse bilene et rykte på seg. Det hjelper også å være forberedt på det i trafikken slik at man selv kan holde litt avstand og avverge de farlige situasjonene disse sjåførene skaper. 

Anonymkode: 43d66...dca

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Milde himmel. 

Ja, det kan du godt si. Aldri gøy å tabbe seg ut, spesielt når man i utgangspunktet føler seg smart. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du sier høyt og tydelig at teslaeiere ER dumme. At du nå innser at det er du som fremstår ganske dum og prøver å ro deg i land er også ganske tydelig. 

Skriv det på kontoen for dumme utsagn og vær takknemlig for at du gjorde det på et anonymforum. 

Anonym bruker skrev (20 minutter siden):

Ja, det kan du godt si. Aldri gøy å tabbe seg ut, spesielt når man i utgangspunktet føler seg smart. 

Hun har jo rett da. Hun føler seg ikke smart heller. Hun sier det som det er, ganske enkelt. 

Anonymkode: d01e9...051

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Jeg sier det er en overvekt av usympatiske sjåfører. Jeg sier ikke alle, ei heller sier jeg at jeg hater Tesla. 
Tesla er en bil, jeg har ingen mening om den utover at jeg valgte en annen bil da vi skulle kjøpe ny. 

Tesla eiere er idioter. Med skrikeknapp. Uten bindestrek 😜

Anonymkode: 969e4...ab9

Skrevet
Anonym bruker skrev (17 minutter siden):

Hun har jo rett da. Hun føler seg ikke smart heller. Hun sier det som det er, ganske enkelt. 

Hun du kommenterer derimot føler seg kjempesmart. 😂

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Søtt. Der kom hersketeknikken. Man kjemper hardt for å opprettholde æren, ser jeg. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hun er Tesla-eier. Hun blir krenket av å høre sannheten. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Søtt. Der kom hersketeknikken. Man kjemper hardt for å opprettholde æren, ser jeg. 

Du var først ute med hersketeknikken. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kjære deg, det er DU som startet med hersketeknikk. 
Et tips, ikke bedriv teknikker du ikke tåler å få i retur. 
Hvem er den smarte nå synes du?

Skrevet

Anonymkode: f8104...632

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Jeg sier det er en overvekt av usympatiske sjåfører. Jeg sier ikke alle, ei heller sier jeg at jeg hater Tesla. 
Tesla er en bil, jeg har ingen mening om den utover at jeg valgte en annen bil da vi skulle kjøpe ny. 

Jeg er enig med deg. Det er ikke alle teslafolk som er slik, men det er påfallende hvor ofte det er en Tesla som kjører helt oppi bilen foran, ikke slipper inn andre når alle fletter, ikke bruker blinklys og dermed skaper mindre flyt i trafikken osv.

Anonymkode: 6bbcb...8d8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Kjære deg, det er DU som startet med hersketeknikk. 
Et tips, ikke bedriv teknikker du ikke tåler å få i retur. 
Hvem er den smarte nå synes du?

Nei, jeg vet ikke jeg. Føler du deg særlig smart, tro? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Nei, jeg vet ikke jeg. Føler du deg særlig smart, tro? 

Igjen, hun har jo rett, og du har feil. 

Skrevet

Vi har tesla og kjører den på tross av hvilket rykte eiere har fra tidligere. Nå har jo annenhver husstand snart tesla, så flere må jo like bilen👍🏼 
Hvis noen hadde ansett meg som en drittsekk i trafikken hadde jeg nesten tatt det nesten som et kompliment😂 
Ps: Sikkert halvparten av venneparene våre kjører en eller annen tesla, og ikke en er drittsekk! ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Igjen, hun har jo rett, og du har feil. 

Det blir ikke mer riktig uansett hvor mye du gnåler. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Det blir ikke mer riktig uansett hvor mye du gnåler. 

Haha. Rette ræva som feis. Den som gnåler og prøver å vinne er jo du. Hun følger jo bare opp ditt gnål. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...