Gå til innhold

Siste dagen med strålende sol her!

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Samme her, så i morgen skal jeg gjøre alt som har blitt satt på vent i finværet. 

Anonymkode: 433d4...ef4

Her også. Huset ser ikke ut. Det trenger det jo heller ikke når man er ute hele dagene.

;)

Anonymkode: a21ba...27f

Annonse

Fint og flott med sol, men bryr meg ikke så mye om været egentlig. Jeg gjør det jeg skal uansett vær, må ikke kaste meg rett på solsenga fordi det kommer noen stråler - og jeg kan fint gå tur selv om sola ikke skinner. Det kan t.o.m regne.. 

Anonymkode: 2c0ed...b04

Anonym bruker skrev (21 minutter siden):

Fint og flott med sol, men bryr meg ikke så mye om været egentlig. Jeg gjør det jeg skal uansett vær, må ikke kaste meg rett på solsenga fordi det kommer noen stråler - og jeg kan fint gå tur selv om sola ikke skinner. Det kan t.o.m regne.. 

Anonymkode: 2c0ed...b04

Herre🙄

Anonymkode: 433d4...ef4

Annonse

Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Jepp, har brukt dagen på å vaske utemøbler og klargjort terassen for sommeren. Har ikke hatt tid før nå!

Anonymkode: 199d5...225

Har vel bare vært fint vær og vår i én uke. Du henger ikke etter…..

Anonymkode: 51664...290

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Har vel bare vært fint vær og vår i én uke. Du henger ikke etter…..

Eller…. Vår har det jo vært lenge, men absolutt ikke vårvær som i hageliv og sole seg på terrassen. Deilig med den uken som har vært nå👍

Begynte å skye over i kveld og jeg lurte på om det skulle egne, men ser ut som det har lettet litt. Jeg har hentet ved slik at jeg er klar imorra om været er dårlig. Det var iskaldt når jeg sto opp idag siden jeg har skrudd av varmeovnen og det bare var 2 grader når ejg våknet. Men det var sol, så fyrte ikke opp da selv om jeg satt under teppe og huttra. 

Er helt greit om det er dårlig vær i morra, tror huden min har godt av ett lite opphold ifra sola. Merker den blir fort grilla omdagen selv om jeg ikke har vært så mye ute og har smørt meg. Jeg har fått nyti sola, men har vasket ute så det har ikke vært tørt slik at jeg har kunne sette meg i sola for å kose meg før idag ettermiddag. 
Har også mye jeg kan mose meg med inne.

Anonymkode: c6525...879

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...