Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Har du en sånn? Er han/ hun i livet sitt lenger i det hele tatt? *litt sentimental i dag* Anonymkode: feb4f...561
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Nei, han er ikke i livet mitt lenger. Har ikke sett han på snart 30 år. Jeg elsket han så høyt at da han gikk ville jeg bare dø og tenkte at jeg aldri ville bli glad igjen en dag i hele mitt liv. Jeg tok feil. Jeg ble glad igjen. Traff en annen som jeg elsker minst like høyt og jeg er glad hver dag. Jeg tenker på han andre innimellom, når det er en sang på radioen, når jeg kjører forbi der han bodde osv. og lurer på hvor i livet han er, men uten savn av noe slag. Etter hvert som jeg fikk litt avstand til bruddet og forholdet så så jeg at det ikke var et sunt forhold. Det var mye han og lite rom for meg og jeg var hele tiden livredd for at han skulle slutte å elske meg. Jeg kunne aldri hvile meg i kjærligheten. Da jeg traff han jeg esker nå så skjønte jeg at kjærlighet også kan føles som å komme hjem, som å være trygg, tilfreds, ha ro. Det er ikke like intenst som da jeg elsket han første og av og til kan jeg i et blaff savne den lidenskapen, men i alle andre øyeblikk i året vil jeg mye heller ha den kjærligheten som føles som hjemme. Anonymkode: c2cd3...7f0
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Ja. En som jeg har mistet kontakten meg og møtt igjen gang på gang gjennom årene. Vi har alltid vært i forhold når vi har møttes i voksen alder, og har derfor brutt kontakten. Men så møtes vi igjen i en eller annen sammenheng.. Jeg har egentlig alltid sett han som en «bestevenn» sist vi møttes fortalte han at han alltid hadde vært forelsket i meg. Brikkene falt på plass da han fortalte det, og jeg ble hodestups forelsket. Derfor brøt jeg kontakten - han var enig i avgjørelsen. Vi har familie, og det er det viktigste. Nå har jeg ikke sett han på 5 år. Forsøkte i et svakt øyeblikk å sende han melding, men fikk ikke svar. Tenker på han hver dag, men mindre og mindre intenst. Anonymkode: d51b8...2d2
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Nei. Det er mange jeg har gode minner knyttet til og bryr meg om hvordan det går med, og en som jeg fremdeles er tiltrukket av, men det er kun samboeren jeg både tenner på og har romantiske følelser for Anonymkode: bc99a...4ec
Gjest Danida Skrevet 22. april 2023 #5 Skrevet 22. april 2023 Har en sånn. Jeg var 15, han 16. I dag er han en av mine nærmeste venner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå