Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Min nevø har hatt terminprøve i nynorsk. En uke etterpå får søsteren mail at den var så dårlig at de de mente det ikke var vurderingsgrunnlag og de vil han skal ta den på nytt. Men er ikke det også et vurderingsgrunnlag, altså at han evt får en 2’er eller stryk? Hvorfor ta på ny? Anonymkode: dad8d...cd8
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Det var litt underlig formulert av dem synes jeg. Man kan dessuten ikke få stryk på ungdomsskolen, karakteren 1 er kun stryk på vgs. Uansett er det jo fint at han får en mulighet til å forbedre resultatet sitt, da. Anonymkode: 265d7...fcc
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Hm, her syns jeg læreren er raus, jeg, hvis dette handlet om at nevøen ikke gjorde sitt beste. Jeg hadde en elev som sov(!) gjennom hele tentamen nå i vår. Eleven viser null innsats, og vil få 1 på prøven sin. Jeg har dessverre ikke kapasitet til å organisere ny prøve for ham. Hvis nevøen din rett og slett har svært lav kompetanse i norsk vil det selvsagt ikke hjelpe å få ny prøve, da må kanskje ppt på banen? 1 i norsk er bekymringsfullt. Anonymkode: 77907...63b
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Så fint at han får mulighet til å gjøre det på nytt! Det kan jo være at han har gjort det betraktelig dårligere enn han pleier å gjøre eller totalt misforstått oppgaven eller noe sånn. Det er riktignok mange år siden jeg gikk på videregående, men jeg fikk tilbud om å gjøre om igjen en tentamen en gang fordi den avvek så mye fra normalen at læreren lurte på om det hadde skjedd noe. Det så nesten ut som om det var noen andre enn meg som hadde gjort den. Anonymkode: 45fbb...3db
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå