Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #1 Skrevet 21. april 2023 Jeg skal trekke visdomstann. Jeg har tatt en før, og etter den ble jeg anbefalt av tannlegen om å be om beroligende neste gang. Han syntes jeg var unødvendig stresset og urolig og mente jeg vil ha en bedre opplevelse med noe i kroppen 🙈 Andre som har fått det og kan si noe om hvordan det fungerte? Er det effektivt? Merket du noe? Anonymkode: 86fe1...44c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #2 Skrevet 21. april 2023 Veldig effektiv og gjør at jeg aldri gruer meg til tannlegen og bare utsetter lenger. Men det må si ifra på forhånd. Så kommer du tidligere til timen, får medikamentet og begynner behandlingen først etter at du har full virkning. Mitt kontor har et eget avslappningrom til dette. Anonymkode: 557ab...f3c
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #3 Skrevet 21. april 2023 Hvis det hjelper deg og tannlegen ville jeg gjort det. Anonymkode: 595a8...3a7
Anonym bruker Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Jeg har ikke brukt det hos tannlegen, men har tatt det før en MR, for meg var det effektivt, hadde ikke klart det uten. Anonymkode: 2e3bf...18c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå