Gå til innhold

Flau på vegne av naboer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Vært så stille her, måtte jo dra i gang noe underholdning 👌😂

Anonymkode: 3f611...376

Du synes det var underholdning? 
Det finnes jo ikke noe humoristisk her. 

Anonymkode: 46501...626

Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Når det er varmt nok🤦‍♀️ Hvor skriver jeg hva temperaturen viser? Hvor skriver jeg hvor jeg bor? 

Er langt fra 28 grader her jeg bor, selv om det er det på din veranda 🙄

Ja jeg blir flau av folk som er så desperate at de nærmest legger seg i snøskavlen i bikini 😂

Samtidig som det går oppegående voksne forbi med jakke og bukse 🤣 ser så dumt ut at man lurer på hva disse bikinidamene tenker med 🫣

Du er jo helt syk i hodet. Hva er galt med at folk nyter sola i solveggen? Herregud....dette må være tull

Anonymkode: 0a5a1...a7b

Ah, du hadde blitt flau hvis du var naboen min, for jeg BADER selv om det bare er 6 grader i vannet. Noen ganger toppløs. 

Anonymkode: cd75e...571

Takk - du minnet meg på at jeg har hatt en sånn halvveis avtale med meg selv om å prøve å dukke meg før 1. mai i sjøen. Burde sikkert gjort det i dag, for fra søndag skal temperaturene gå drastisk ned og vi får ned mot null igjen på natta.

Takk for påminnelsen. Slaskete bikini som burde vært byttet ut for tre år siden, det har jeg, så jeg er klar! :D

Anonymkode: 64a67...d3d

Annonse

Vært så stille her, måtte jo dra i gang noe underholdning 👌😂

Overdriv litt mindre neste gang, så er det kanskje litt mer troverdig.

Anonymkode: 99596...80a

Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Når det er varmt nok🤦‍♀️ Hvor skriver jeg hva temperaturen viser? Hvor skriver jeg hvor jeg bor? 

Er langt fra 28 grader her jeg bor, selv om det er det på din veranda 🙄

Ja jeg blir flau av folk som er så desperate at de nærmest legger seg i snøskavlen i bikini 😂

Samtidig som det går oppegående voksne forbi med jakke og bukse 🤣 ser så dumt ut at man lurer på hva disse bikinidamene tenker med 🫣

Det som er flaut her er deg, og ikke dine naboer. Du er et skikkelig stusselig menneske som bruker energi på noe slik.

Anonymkode: 176ad...3ca

Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Denne uka har det vært sol, og to av naboene har sittet i bikini på verandaen hver ettermiddag. Blir så flau 😂🙈

Det er kald vind, de har fortsatt 1 meter snø i hagen, og barn og voksne som leker ute går med jakke (tynne vårjakker).

Og der ligger Turid og Petra på solseng i bikini og soler seg🫣 det er så desperat og jeg blir flau, skikkelig flau! 

Eh... Jeg tenker mere dårlig om deg enn dem. Hvorfor søren skal du bli flau over dem? 

Anonymkode: d62f8...3fb

Anonym bruker skrev (17 timer siden):

Denne uka har det vært sol, og to av naboene har sittet i bikini på verandaen hver ettermiddag. Blir så flau 😂🙈

Det er kald vind, de har fortsatt 1 meter snø i hagen, og barn og voksne som leker ute går med jakke (tynne vårjakker).

Og der ligger Turid og Petra på solseng i bikini og soler seg🫣 det er så desperat og jeg blir flau, skikkelig flau! 

Hva er det å bry seg med? Pass på deg og ditt du

Anonymkode: 51168...d3a

Annonse

Jeg kunne blitt flau på naboers vegne om de stadig var ruset, dealet dop, hadde hyppige besøk av politiet, hadde sex på terrassen mens andre gikk forbi… for å nevne noe. 
Men aldri om jeg hadde giddet å bry meg om når, og med hvilken påkledning, naboene soler seg. Det må de få gjøre som de vil. 

Anonymkode: 62639...49d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...