Gå til innhold

Flau på vegne av naboer

Anbefalte innlegg

Denne uka har det vært sol, og to av naboene har sittet i bikini på verandaen hver ettermiddag. Blir så flau 😂🙈

Det er kald vind, de har fortsatt 1 meter snø i hagen, og barn og voksne som leker ute går med jakke (tynne vårjakker).

Og der ligger Turid og Petra på solseng i bikini og soler seg🫣 det er så desperat og jeg blir flau, skikkelig flau! 

Anonymkode: 3f611...376

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/144439736-flau-p%C3%A5-vegne-av-naboer/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gjør deg flau? At folk ligger i bikini på egen eiendom når det er varmt nok? Det har da alle rundt her gjort også, fått sol på bleke legger og armer og gjerne mer, i en skjermet solkrok som hos meg på det varmeste på ettermiddagen viste 28 grader.

Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Denne uka har det vært sol, og to av naboene har sittet i bikini på verandaen hver ettermiddag. Blir så flau 😂🙈

Det er kald vind, de har fortsatt 1 meter snø i hagen, og barn og voksne som leker ute går med jakke (tynne vårjakker).

Og der ligger Turid og Petra på solseng i bikini og soler seg🫣 det er så desperat og jeg blir flau, skikkelig flau! 

Jeg blir flau av sånne sladderkjerringer som deg. Hva er problemet ditt? Herlig å kose seg i sola når det endelig går. I solveggen, og ellers og her ee det varmt. Ungene går med tskjorte og shorts hver dag. 

Anonymkode: 50ee1...daf

Annonse

Alle trenger litt D vitaminer og sol på kroppen nå, så er det varmt nok er det bare å kjøre på sier jeg 

Ikke alle liker å ligge i sola å svette i juli heller, da er det mye mer behagelig å ligge der nå

Om det ikke skal met til for å gjøre deg flau er det jo deg det er synd på, ikke dem

Anonymkode: b7273...62c

Anonym bruker skrev (15 minutter siden):

Skal det ikke mer til for å gjøre deg flau? Topper det jeg da tenker jeg. Sitter ute på verandaen i bikini og jobber. Riktignok ikke super varmt enda , men nå er jeg så klar for litt farge , sol og med værmeldingen for kommende uke friskt i minne så blir jeg sittende her. 

sug lut skrev (17 minutter siden):

Det gjør deg flau? At folk ligger i bikini på egen eiendom når det er varmt nok? Det har da alle rundt her gjort også, fått sol på bleke legger og armer og gjerne mer, i en skjermet solkrok som hos meg på det varmeste på ettermiddagen viste 28 grader.

Når det er varmt nok🤦‍♀️ Hvor skriver jeg hva temperaturen viser? Hvor skriver jeg hvor jeg bor? 

Er langt fra 28 grader her jeg bor, selv om det er det på din veranda 🙄

Ja jeg blir flau av folk som er så desperate at de nærmest legger seg i snøskavlen i bikini 😂

Samtidig som det går oppegående voksne forbi med jakke og bukse 🤣 ser så dumt ut at man lurer på hva disse bikinidamene tenker med 🫣

Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg blir flau av sånne sladderkjerringer som deg. Hva er problemet ditt? Herlig å kose seg i sola når det endelig går. I solveggen, og ellers og her ee det varmt. Ungene går med tskjorte og shorts hver dag. 

Her... der... tror du at Norge er kun nabolaget ditt? 

Ingen, absolutt ingen, går med shorts og t-skjorte her. Vi har til nød pakket bort vintersko til fordel for overgangssko. Nemlig, ikke joggesko engang.

Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Når det er varmt nok🤦‍♀️ Hvor skriver jeg hva temperaturen viser? Hvor skriver jeg hvor jeg bor? 

Ja jeg blir flau av folk som er så desperate at de nærmest legger seg i snøskavlen i bikini 😂

Samtidig som det går oppegående voksne forbi med jakke og bukse 🤣 ser så dumt ut at man lurer på hva disse bikinidamene tenker med 🫣

Pass så du ikke detter av krenkekrakken da

Anonymkode: 99596...80a

Annonse

Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å bry deg med det. Hvis de har på seg bikini, så er det vel lunt nok der de ligger. De hadde jo ikke gjort det hvis de frøys. Og uansett, så er det vanskelig å skjønne hvorfor det utfordrer flauheten din. Livet blir bedre hvis du møter folk med mer raushet - det kunne vært et alternativ å smile og tenke at nå koser Turid og Petra seg, det unner jeg dem etter den lange vinteren vi har hatt. 

Anonym bruker skrev (12 minutter siden):
sug lut skrev (32 minutter siden):

Ekspander  

Det var varmt nok for dem. Det er vel det eneste sol teller, strengt tatt?

Hva er problemet med det? Utover dagen blir det godt og varmt i solveggen her også, selvom det ligger en svær snøhaug i hagen og vi går med jakke fremdeles, bortsett fra på ettermiddagen de siste dagene. Vi bor i Norge, vi må ta den sol og varme vi kan få og dine naboer gjør ingenting rart eller galt, jeg forstår ikke hvorfor du blir flau for at de soler seg.

Anonymkode: 62169...be0

Anonym bruker skrev (36 minutter siden):

Desperate etter hva, egentlig? Sol på kroppen? Hva er det å være flau for?

Har de på bikini så er det vel varmt nok for dem, eller tror du de ligger å fryser? 

(Men du fikk liv i forumet da, det skal du ha). 

Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ingen, absolutt ingen, går med shorts og t-skjorte her. Vi har til nød pakket bort vintersko til fordel for overgangssko. Nemlig, ikke joggesko engang.

Du tror ikke de er istand til å kjenne det om de fryser i solveggen sin altså? Du vet folk kjører slalom i bikini og på fjellet. Det kan fint være varmt i lutfta om det er snø. Og hvertfall på en veranda. 

Du er jo ikke riktig klok. 

Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Akkurat hva er det som gjør deg flau av at folk gjør som de selv vil på egen veranda ?

*Miss Marple* skrev (1 time siden):

Desperate etter hva, egentlig? Sol på kroppen? Hva er det å være flau for?

Har de på bikini så er det vel varmt nok for dem, eller tror du de ligger å fryser? 

(Men du fikk liv i forumet da, det skal du ha). 

Vært så stille her, måtte jo dra i gang noe underholdning 👌😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...