Gå til innhold

Snart helg! Hva skal dere i helgen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal på tur på lørdag og innom et loppemarked eller to vest i byen. Og så skal jeg ut og spise med venninner på kvelden. Søndag skal det sprutregne, da blir det trening og husvask og stilletid.

Anonymkode: f747b...7e9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skal på fest her på jobb, og vi skal ha "paint & sip" som aktivitet, og hun som arrangerer har hanket inn en tidligere kollega til aktmodell 🤣🤣Kommer til å bli hysterisk morsomt, og ingen andre enn komiteen (og meg) vet hva som skal skje. 🙈

Skrevet
LillaGorilla♥♥ skrev (2 minutter siden):

Jeg skal på fest her på jobb, og vi skal ha "paint & sip" som aktivitet, og hun som arrangerer har hanket inn en tidligere kollega til aktmodell 🤣🤣Kommer til å bli hysterisk morsomt, og ingen andre enn komiteen (og meg) vet hva som skal skje. 🙈

HAHAHA herlig! Det skal jeg jamen foreslå til neste jobbfest :D !

Anonymkode: f747b...7e9

Skrevet

Sønnen skal spille cup ,så det blir hallen hele helga det😊

Anonymkode: 7991f...72c

Skrevet

Her er det baking av flere kaker til naboens 70 årsdag. Vi ble invitert i selskap i morgen, siden han synes han får så god hjelp av oss! Han er ganske skral i formen, men har gode samtaler og humor. Så han er hyggelig selskap! 

så helga går med til kakebaking og hjelpe han å dekke bord osv. familien hans kommer fra et annet sted i landet, så da kan de få komme til dekket bord!

søndag er meldt regn. Så da blir det husvask, lesing i bok med ungene og håndballbasar på kveldstid. Der skal vi og ha med en kake. Så da blir det 3 nye kaker som må lages.

Anonymkode: 6fd37...f03

Skrevet

jobbe

Anonymkode: 4a8fd...8f0

Skrevet

Søndag skal vi ha en forsinket bursdagsfeiring for meg så det blir koselig :)

Anonymkode: 2a0d2...3cd

Skrevet

Ingen planer, og det er så utrolig deilig. Første gang på lenge. Skal bare daffe rundt i pysjen hele helga😍

Anonymkode: 26162...776

Skrevet
Anonym bruker skrev (54 minutter siden):

Her er det baking av flere kaker til naboens 70 årsdag. Vi ble invitert i selskap i morgen, siden han synes han får så god hjelp av oss! Han er ganske skral i formen, men har gode samtaler og humor. Så han er hyggelig selskap! 

så helga går med til kakebaking og hjelpe han å dekke bord osv. familien hans kommer fra et annet sted i landet, så da kan de få komme til dekket bord!

søndag er meldt regn. Så da blir det husvask, lesing i bok med ungene og håndballbasar på kveldstid. Der skal vi og ha med en kake. Så da blir det 3 nye kaker som må lages.

Anonymkode: 6fd37...f03

For et hyggelig menneske du er! Håper dere får en fin feiring. Og lykke til med baksten. 

Vi har ingen planer for helgen annet enn å nyte solen så lenge den varer og rydde både inne og ute. 

Skrevet

Vi skal på fotballkamp. Utsolgt stadion og stor stemning. Kanonkjekt!! Søndag er det meldt dårlig vær så da skal jeg med god samvittighet ikke gjøre en skit annet enn å kose meg inne med strikketøy, serier og litt husarbeid så huset er fint til ny uke. 

Anonymkode: 7f741...674

Skrevet

Jeg skal jobbe absolutt hele helgen.  Det er forsåvidt greit siden det er meldt dårlig vær her vi bor. 

Anonymkode: 5ca0c...fd6

Skrevet

Jeg skal ut og spise lunsj med noen venninner i dag. I morgen skal datter og jeg spise ute med hennes skolevenninne og mor før vi skal på show. Mulig jeg også får presset inn et loppemarked lørdag eller søndag ☺️

Anonymkode: 8ad21...2c0

Skrevet

Starter helgen med pizza før eldste spiller kamp. Ingen planer resten av helga, men håper å få skrapet verandaen før grunning og maling. Kanskje bake litt for åf fylle fryseren. Hvis været holder seg blir det nok en tur i marka en av dagene

Anonymkode: a49ab...5f1

Skrevet

Jeg må dessverre jobbe noen timer overtid, men det blir på søndag siden det er meldt regn da. Foruten det har vi ikke så mye faste planer. Jeg skal sikkert på en løpetur i skogen i morgen, så blir det handling. Kanskje drar vi til noen venner på lørdagskvelden. 

Skrevet

Her er det kanonfint vær. Yngste sønn ville på telttur, så han og jeg stikker på fjellet etter jobb i dag. Det blir nydelig☀️Lørdag blir hagedag og søndag skal jeg jobbe noen timer mens det regner og plantene vannes.

Anonymkode: 098b7...787

Skrevet

I kveld skal jeg i stallen og trene sprang, i morgen blir det hagearbeid og kino på kvelden og søndag blir det innedag. På søndsg blir nok innedagen å skal skifte til sommergardiner i stue og kjøkken, pakke vekk vinterklær og finne sommerklær. Utover dette så blir det flere turer med hunden i løpet av helgen.

Anonymkode: 6e7b6...7f2

Skrevet

Skal ut å sove i gapahuk med en vennegjeng. Det blir leven. 

Skrevet

Hakke en eneste plan. Vaska over terassen igår så det går ann å sitte der i sola med strikketøyet nå selv om jeg ikke har tatt en skikkelig vask der. Glemte igjen den skikkelige kosten på hytta, så ingen hast. 

Yngste dattra er vist på hytta så da får jeg nok hyppige telefoner. Hu fant ikke rista til grillen/peisen som vi ikke griller på. Også tok det ikke lang tid før hu ringte igjen og fortalte desperat at det ikke var vsnn i hageslangen så hun fikk vasket den. Forklare henne hvor hu skal skru på det vet jeg ikke er purt, så hu fikk beskjed om å vaske den i dusjen. Blir spennende å mye rart hu kommer til å ringe for. For hytta er ikke rydda helt klar til sommer bruk enda og hu er ikke den ungen som husker hvor ting og tang er. 
Bestefar har ringt eldste for å høre hvor høylytt festing hun tror de kommer til å ha. Russegruppa skal ha møte og når storesøster hadde det så fikk bestefar litt sladder som han har gnidd inn i ettertid. De var egentlig veldig ordentlige, men de hadde det såpass gøy at naboene syns det var litt gøy. Men musikken dempet de til fornuftig tid og ikke slik at noen irriterte seg. Så nå håper bestefar på at de skal gjøre noe slikt at han får litt sladder. 

I skrivende stund passer jeg en hund. Svigersønn passer en hund i helga og de skulle i en butikk nå. Jeg lot ikke den bikkja sitte i bilen, det er nesten syden tempratur ute her. Så vi koser oss litt inne istede.

Anonymkode: 254f0...b88

Skrevet

Jobbe med bacheloroppgave.

Anonymkode: a28e5...114

Skrevet

Ut på tur med hesten vår.

Anonymkode: 0a303...b1f

Skrevet

Feire mini🎈

Anonymkode: 499c8...e37

Skrevet

Turist i egen by imorgen.

Masse gratis aktiviteter. 

Anonymkode: 84b50...a73

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...