Gå til innhold

Er det noe som hjelper mot stølhet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var med på bootcamp i går for første gang og er så støl i lårene i dag at bena mine svikter av og til når jeg går og jeg klarer bare å gå baklengs ned trappene. I morgen og lørdag er det mye jeg må rekke og jeg trenger ben som virker. Er det noe jeg kan gjøre? Tøye? Varme/kulde?

Anonymkode: 50ad2...c0d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må bare gå det til og det blir dessverre verre i morgen :D - men over tid vil ikke den samme treningen gi deg samme stølhet.

Anonymkode: b403b...1dc

Skrevet

Bevegelse. Varme muskler er mindre vonde.

Skrevet

Bevegelse, ja.... Hadde håpet på noe mer magisk som kunne fikse det i løpet av natten :D. Jeg tror aldri jeg har vært så støl noen gang. Jeg er til og med hoven i det ene låret. Sånn går det når konkurranseinstinktet er sterkere enn vettet. Jeg får prøve å gå meg litt til før jobb i morgen. 

Skrevet

Hvis du har hovnet opp kan det være farlig. Sjansen er nok ikke så stor, men ring legevakta. Du kan ha fått radomentalyse.

Anonymkode: 7ae4c...0f3

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 minutter siden):

Hvis du har hovnet opp kan det være farlig. Sjansen er nok ikke så stor, men ring legevakta. Du kan ha fått radomentalyse.

Støtter dette!

Anonymkode: 4e1b6...319

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 minutter siden):

Rabdomyolyse? Leste om symptomene, men jeg har ikke noe annet enn stølhet og litt hoven i det ene låret. Tisser normalt og det er ikke varmt eller svekket funksjon, men takk for rådet. Jeg skal være obs.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...