Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #1 Skrevet 20. april 2023 Vi skal ha gjester i helgen og har lyst til å lage en litt morsommere velkomstdrink enn å bare sprette en champagne. Har dere noen gode tips? (Forklar gjerne hva det er, jeg er ikke så flink på sånt! ) Anonymkode: 38001...cc9
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #2 Skrevet 20. april 2023 Slike bowler eller hva de heter som det ofte er i filmer fra klassefester syns jeg ser litt morsomme ut. De står i store boller, friske bær som svømmer rundt med isbiter også må en helle oppi glass med øse. Det finnes nok mange ulike smaker om du googler. Vi var på januarbord og da fikk vi servert eplemost (for de av oss som ikke ville ha shampis eller ville ha alkohol fritt) fra noen store tøffe mugger. Innholdet var jo ikke så spennende, utover at den var laget rett borte i gata, men måten de serverte den på var litt anderledes og det passet inn på stedet vi var. De som hadde shampis fikk den rett ifra flaksa, så det var flere som tok eplemost på runde to bare for å få servert det på en litt annen måte. Så det skal ikke alltid så mye til. Anonymkode: 28450...b17
Anonym bruker Skrevet 20. april 2023 #3 Skrevet 20. april 2023 Aperol spritz servert i en stor bolle med is og appelsinskiver. En frisk og god velkomstdrink. Lages av 3 deler prosecco, 2 deler aperol og 1 del med sprite eller club soda Anonymkode: ae448...7a6
Annesmiltillivet Skrevet 21. april 2023 #4 Skrevet 21. april 2023 Mimosa - veldig enkelt og forfriskende. Det jeg blander den den litt mer en halv med bobler og fyller på med god appelsinjuice i ett glass med isbiter.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå