Gå til innhold

Jeg ønsker meg hvite joggesko, men hva passer en gammel dame på 44 år 🙈

Anbefalte innlegg

Datter har som alle andre fjortiser Nike air force 1. Gamlemor i midten av 40-åra ønsker seg også et par kule hvite joggesko, men hvilke?

Har du noen du liker eller noen du har lyst til å kjøpe? I så fall blir jeg veldig glad for tips i denne jungelen av hvite sko ☺️

Anonymkode: 431bc...b27

Fortsetter under...

Jeg bruker det jeg liker, hva andre tenker om det bryr jeg meg ikke om.

Nå har jeg et par hvite jeg kjøpte på outlet på travbanen på sørlandet og et par adidassko

Anonymkode: 46667...9d3

Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Jeg bruker det jeg liker, hva andre tenker om det bryr jeg meg ikke om.

Anonymkode: 46667...9d3

Ok, Siv Jensen.

Jensen.jpg

Anonymkode: adea8...d4f

Slutt nå med det der gammel-opplegget! Om du liker AF1 så kjøper du AF1. Om du liker converse kjøper du converse. Jeg har klassiske hvite Adidas, hvite Superga, converse, Hoka, det er ingen aldersgrense på sko. Ja, utenom på blinkesko, kanskje, men det er grense på størrelse og ikke på alder. 

Annonse

Jeg er 54 år, med MANGE par joggesko. Tanken har ikke slått meg at jeg er for gammel for så gode sko! Jeg sverger til Sketchers! Liker Hoka også, har hvite og også sorte, men syns Sketchers faktisk er mye bedre (til halve prisen).

Anonymkode: 4ca5d...616

Hva er greia med at man blir for gammel til alt mulig? Har noen virkelig sette på noen og tenkt at de skoene/jakken/hårfrisyren/vesken er du for gammel til?? 

Så mitt svar er at jeg er 52 og har joggesko i Adidas, Nike og Hoka, hver til sitt bruk. Og røde converse, fordi alle bør eie minst ett skopar man blir glade av. 

Anonymkode: 71853...585

Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Hva er greia med at man blir for gammel til alt mulig? Har noen virkelig sette på noen og tenkt at de skoene/jakken/hårfrisyren/vesken er du for gammel til??

:Nikke:

FotoJet-2021-07-07T144531-891_trans_NvBQ

Anonymkode: adea8...d4f

Du er da ingen gammel dame! Jeg er 44 og velger akkurat de hvite joggeskoene jeg liker best og som sitter godt på foten. Ingen aldersgrenser på det! (I såfall får folk mene hva de vil)

Anonymkode: 8fe47...933

amandine skrev (58 minutter siden):

Slutt nå med det der gammel-opplegget! Om du liker AF1 så kjøper du AF1. Om du liker converse kjøper du converse. Jeg har klassiske hvite Adidas, hvite Superga, converse, Hoka, det er ingen aldersgrense på sko. Ja, utenom på blinkesko, kanskje, men det er grense på størrelse og ikke på alder. 

Eg ønskjer meg blinkesko!! Dattera mi får alltid blinkesko, men mamma på 33 får ikkje!!! Eg har så lyst på!!!!!!!!!! Finnes det nokon som selger blinkesko til større bein?

Frå alvor til spøk, kjøp dei skoa som passer foten din og som du syntes er gode å gå i. Det er det einaste som betyr noko. Merke og stil har ingenting å sei.

Annonse

Anonym bruker skrev (35 minutter siden):

:Nikke:

Anonym bruker skrev (41 minutter siden):

Så mitt svar er at jeg er 52 og har joggesko i Adidas, Nike og Hoka, hver til sitt bruk. Og røde converse, fordi alle bør eie minst ett skopar man blir glade av. 

Enig. Folk må da bruke det de liker. Å kle seg som en gledespike er vel aldri pent. Men virkelig, skinnjakke og joggesko har da ingen øvre aldersgrense. 
Jeg bruker Dr. Martens, converse og hettegenser. Jeg er 46. Og det deilige med å være 46 er at jeg bryr meg ikke om hva folk synes om klærne mine. 

Jeg har alle mulige slags sko: converse, sko med tykkere såle a la super ga, flere typer joggesko, skoletter, støvletter, sandaler etc. 

Av joggesko til hverdagsbruk har jeg både sorte og hvite Nike air max - de er nydelige å gå med og finnes i flere typer. 

Endret av tante grusom master of law

Veldig rart at voksne mennesker ikke bare kler seg i akkurat det de vil. Vi har vel kommet over den usikkerheten vi hadde som tenåringer da alle skulle ha samme jakke, bukse og sko? Samtidig lurer jeg på hvorfor voksne bryr seg om sånt - er det for mye fordømmelse å se? 

Så er det jo også merkelig at så fort noen spør om andre legger merke til overvekt, så neeeiii, det gjør jo ingen, for folk har da nok med sitt. Så er det to tråder her nå om hva man kan kle seg i altså. Har ikke folk nok med sitt likevel kanskje? 

Nå legger jeg merke til hvordan folk både kler seg og kroppsfasong mange ganger. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg tenkte negativt om noen, og jeg kan ikke huske at jeg har ledd av noen sitt utseende noen gang. Jeg vet faktisk ikke om jeg gjorde det som dum tenåring heller, ærlig talt. 

Kle deg i hva du vil. 

Endret av ReneRene

Jeg har sketchers, så slenger meg på å anbefale disse. Fantastiske å ha på beina, jeg kan lett få litt vondt i halluxen 😅 men med de skoene merker jeg ingenting. 

Anonymkode: d16ab...f2a

ReneRene skrev (1 minutt siden):

Veldig rart at voksne mennesker ikke bare kler seg i akkurat det de vil. Vi har vel kommet over den usikkerheten vi hadde som tenåringer da alle skulle ha samme jakke, bukse og sko? Samtidig lurer jeg på hvorfor voksne bryr seg om sånt - er det for mye fordømmelse å se? 

Så er det jo også merkelig at så fort noen spør om andre legger merke til overvekt, så neeeiii, det gjør jo ingen, for folk har da nok med sitt. Så er det to tråder her må om hva man kan kle deg i altså. Har ikke folk nok med sitt likevel kanskje? 

Nå legger jeg merke til hvordan folk både kler seg og kroppsfasong mange ganger. Jeg kan faktisk ikke huske sist jeg tenkte negativt om noen, og jeg kan ikke huske at jeg har ledd av noen sitt utseende noen gang. Jeg vet faktisk ikke om jeg gjorde det som dum tenåring heller, ærlig talt. 

Kle deg i hva du vil. 

Du vet at det ikke er de samme som svarer i alle tråder? Så om noen svarer at de ikke legger merke til tykke folk i en tråd så er det ikke nødvendigvis samme person som skriver at man er for gammel til hvite joggesko i en annen tråd. 

Beklager, her tror jeg at jeg formulerte meg helt feil 🙈 Jeg vet at jeg kan gå med hva jeg vil (har converse og Nike fra før). Jeg ønsket bare tips til fine hvite sko, fordi det finnes så mange 😂

HI 

Anonymkode: 431bc...b27

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...